  • Data: 2010-07-04 21:49:46
    Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@d...pl wrote:

> [...]

    [...]

    > 5008 MCP nie ma, ale trochę o tym poczytałem i raczej niewiele dobrego.

    [...]

    > Na jazdy jestem poumawiany (C4 MCP właśnie), ale żebym się od tego
    > zrobił mądrzejszy, to nie sądzę.

    Z MCP jest tak, że jak jeździłeś manualem to MCP Ci się spodoba, a jak
    jeździłeś automatem to będziesz psioczył, że MCP niezbyt płynnie przełącza
    biegi.

    Tak samo z opiniami o MCP (na zachodzie zwie się to EGS) - zależy na którego
    opiniującego z tych 2 grup trafisz.

    Osobiście wolę MCP niż manuala, pełnym automatem Citroena nie jeździłem (ale
    przy pełnym automacie od razu wpada minus - wyższe spalanie).

    Przy MCP masz też chłodzony schowek (na lato 1.5L flaszka wody tam
    umieszczona jak znalazł). W manualu tego brak.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl