eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPeugeot 307, 308 bać się ???Re: Peugeot 307, 308 bać się ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Peugeot 307, 308 bać się ???
    Date: Sun, 26 Dec 2010 21:04:59 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 27
    Message-ID: <if875c$3jv$1@node1.news.atman.pl>
    References: <if830a$5de$1@inews.gazeta.pl>
    <b7m05hymn2qn$.df25onn5oqea.dlg@40tude.net>
    <if84r7$cdo$1@inews.gazeta.pl>
    <1it5ku5xhxnyz.f2teljcbpax6$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-243-36.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1293393900 3711 89.74.243.36 (26 Dec 2010 20:05:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Dec 2010 20:05:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <1it5ku5xhxnyz.f2teljcbpax6$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2337668
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-26 20:49, P.B. pisze:

    > Żartowałem z tych co tak niemieckie wychwalają. Z pobieżnych oględzin
    > wychodzi, że 1.6HDI i 1.6 TDCI to te same silniki. W Fordzie jest cDPF, nie
    > ma FAP, nie ma konieczności dolewania niczego co ma współpracować z cDPF.
    > Sam silnik jest do bólu nudny, poprawny i do 150 tys. kilometrów jedyna
    > usterka to pękająca rura IC. 90 koni szału nie robi, ale da się jeździć.
    > Jedyna wada tego silnika w Fordzie to niemal brak ogrzewania: grzeje się
    > niemiłosiernie długo, momentalnie stygnie. Termostat OK, bo drugi u nas w
    > firmie ma tak samo, a na trasie spokojnie osiąga temperaturę nominalną. Co
    > ciekawe 1.6 HDI w Berlingo błyskawicznie się nagrzewa i grzeje kabinę jak
    > szalony. Może Francuzi dokładają jakiś podgrzewacz - mimo, że ten u nas w
    > firmie to totalny biały golas z klimą jako jedynym wyposażeniem dodatkowym.

    To juz obecne francuskie diesle dobijaja bez awarii do 150kkm?
    Imponujace :) Bo jeszcze niedawno jakis zapaleniec francuskiej
    motoryzacji krytykowal moje auto, ze po 230kkm musialem zmienic sprzeglo
    i to byla dla niego 'powazna awaria'. Szkoda, ze zapomnial powiedziec,
    ze jego auto nie dojezdzilo nawet do 150kkm, bo sprzedal je z powodu
    dogorywania turbiny, sprzegla i czegos tam jeszcze, jednak twardo szedl
    w zaparte, ze 'ten mu sie znudzil i by chcial inny!'. Ach, jak dobrze,
    ze wielbiciele francuskiej motoryzacji drzazge w oku niemca znajda a w
    swoim drzewa nie widza ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: