  • 21. Data: 2011-06-15 13:07:33
    Temat: Re: Peugeot 3008 opinie
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-06-14 16:43, Wojtek pisze:

    > jesli chodzi o stereotypy to mialem na mysli generalnie marke

    > Problem w tym, ze ja wybieram oczami i emocjami a nie rozsadkiem ;).
    > Auto musi mi sie podobac i wyrozniac.

    to czym Ty do tej pory jezdziles?
    (albo jakimi emocjami sie kierowales)?
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2011-06-15 13:12:04
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-06-14 18:06, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > No i tu się chyba mocno mylisz. Następca dane modelu w marce jest gorzej
    > (z gorszych jakościowo materiałów) wykonany.
    > FL są wprowadzane po to aby obniżyć koszty produkcji. Mam C4GP po FL
    > (poziom wyposażenia exclusive std.) - jest zdecydowanie gorzej wykonany
    > i wyposażony niż jego odpowiednik przed FL (brakuje poduszki powietrznej
    > nóg kierowcy, podgrzewanych siedzeń w przyapdku tapicerki materiałowej,
    > kolorowego wyświetlacza, podwójnego tunera radia i wielu innych
    > drobiazgów).

    obawiam sie , ze to nie jest jednak wersja exclusive (przynajmniej z
    tego co piszesz tak wynika - a juz jestem niemal pewny jak wspomniales o
    tym wyswietlaczu)

    No i co to oznacza 'exclusive std.' ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 23. Data: 2011-06-15 13:18:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-06-14 16:23, Wojtek pisze:
    > Witam,
    >
    > Zbliza sie czas wymiany samochodu. Wpdal mi w oko Peugeot 3008. Nigdy
    > wczesniej nie mialem francuskiego samochodu a pamietam, ze kiedys
    > krazyly opinie o kiepskiej ich jakosci. Jak to wyglada dzisiaj? Czy to
    > tylko przedawnione stereotypy czy fakty? Jakos nie wydaje mi sie, zeby
    > bylo mozliwe aby firma jakos znaczaco odbiegala jakoscia od innych marek
    > ale w uszach pobrzmiewaja mi w/w opinie.
    > Jakie jest wWasze zdanie o Peugeotach (a zwlaszcza o 3008)

    moze w czyms pomoze:
    http://www.francuskie.pl/testy/5126
    http://www.francuskie.pl/wiadomosci/6598

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2011-06-15 14:59:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 15-06-2011 o 13:12:04 AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > obawiam sie , ze to nie jest jednak wersja exclusive (przynajmniej z
    > tego co piszesz tak wynika - a juz jestem niemal pewny jak wspomniales o
    > tym wyswietlaczu)
    >
    > No i co to oznacza 'exclusive std.' ?

    To moje oznaczenie :) - oznacza, że jest to wersja exclusive bez dodatków
    (skóra, navigacja, szklany dach) - mam dołożone jedynie bixenony i
    skrzynię automatyczną. Co do wyświetlacza - to wyraziłem się
    nieprecyzyjnie - ma dwa kolory (biały i miodowy) - nie ma jednak
    możliwości ich zmiany na inne.

    Też myślę, ze to nie jest wersja exclusive - przynajmniej nie taka jaka
    była przed FL. To jest radosna twórczość marketingowców z Citroena, którzy
    dostali zadanie: "Obniżyć koszty produkcji o 5k EUR - ale tak aby klient
    końcowy w salonie się nie połapał."

    Pzdr
    TG

  • 25. Data: 2011-06-15 15:11:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-15 08:23, BrunoJ pisze:

    > Pewnie bedzie to podobne do tego co miales w fordzie. Mi osobiscie ten silnik
    > nie do konca pasuje, chociaz obecnie jezdze statystycznie gorszym (1.6 110KM -
    > ktory tez chyba nie do konca mi pasuje ;-). 1.6T brzmi smakowicie, tylko nie
    > bardzo jest go gdzie pomacac na probe. I jednak wyraznie drozszy.

    Miałem okazję przejechać się RCZem z mocniejszą, 200-konną wersją
    1.6THP. Silnik całkiem miły pod względem elastyczności.
    Spalanie? Za krótko jeździłem żeby cokolwiek opierać o własne
    doświadczenia. Ale człowiek który użyczył mi auta, zrobił trasę
    Wawa-Wrocław w okolicach 3h przepalając sporo (niemal cały bak). Z tym,
    że bardziej była to zabawa autem, niż normalna jazda w trasie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2011-06-15 16:58:14
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    On 6/15/11 1:07 PM, AL wrote:
    > W dniu 2011-06-14 16:43, Wojtek pisze:

    > to czym Ty do tej pory jezdziles?
    > (albo jakimi emocjami sie kierowales)?

    Hmmm. pewnie nie uwierzycie ale moje kupowanie auta jest troche
    dziwne..... Pierwszy raz postanowilem sie do tego przygotowac lepiej niz
    dotychczas.
    Lubie auta nietypowe (PT Cruiser, Juke, stare KA, stare Twingo , vel
    satis , toledo III (mialem te pierwsza wersje ), Cube :D, multipla :D
    itp) ale nie zawsze byly one w zasiegu.
    Ostatnie 3 lata to toledo III TDI, wczesniej 4 lata C-MAX 1.8, wczesniej
    focus, ka.
    A kupuje w ciagu jednago dnia. Ostatniego (toledo) pojechalem do serwisu
    i zamiast naprawiac auto podpisalem umowe na kupno nowego :).
    Z C-MAX'em bylo podobnie. W focusie bylo cos do naprawienia za ok 3-4k
    wiec stwierdzilem, ze c-max mi sie bardziej podoba wiec sie "zamienie".
    Mowiac o emocjach to mialem na mysli, kupowalem bez badania rynku, bez
    konsultacji, bez porownan itp. Moze to glupie ale TTTM :)
    No a teraz postanowilem podejsc do tematu troche inaczej i dlatego moje
    pytania o doswiadczenia z peugeotami (silnik, zawieszenie ).
    No wlasnie, jakies opinie o zawieszeniu w peugeotach? KIedy zaczyna
    klekotac? (wiem ze zalezy to od drog po jakich sie porusza ale chodzi o
    wyciagniecie jakiejs sredniej. Moj Toledo po 60kkm zachouje sie lepij
    niz np. focus z podobnym przebiegiem (kombi, pierwsza wersja).

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 27. Data: 2011-06-15 21:23:38
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-06-15 13:18, AL pisze:

    > moze w czyms pomoze:
    > http://www.francuskie.pl/testy/5126
    > http://www.francuskie.pl/wiadomosci/6598

    najlepsze jest na końcu "testu:
    Szczególne podziękowania składamy naszym sponsorom:
    - Firmie Peugeot Polska, która udostępniła do testu samochody Peugeot
    3008 oraz Peugeot 807;
    ehh

  • 28. Data: 2011-06-15 23:37:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-06-15 21:23, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > Szczególne podziękowania składamy naszym sponsorom:
    > - Firmie Peugeot Polska, która udostępniła do testu samochody Peugeot

    ale ja nie mowie, ze ma sie na tym wylacznie opierac - tym bardziej, ze:
    1. to na francuskie.pl
    2. sponsorem wycieczki jest wlasnie peugeot

    Wystarczy przeczytac i odcedzic co tam pisza o tym aucie (szukac nutki
    narzekania), poszukac ew. innych artykulow nt tego auta i poczytac -
    lacznie z komentarzami.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 29. Data: 2011-06-16 08:48:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Marcin Jan wrote:

    > najlepsze jest na końcu "testu:
    > Szczególne podziękowania składamy naszym sponsorom:
    > - Firmie Peugeot Polska, która udostępniła do testu samochody
    > Peugeot 3008 oraz Peugeot 807; ehh

    Myślisz że jakikolwiek test nowego samochodu robiony jest tak że
    redakcja kupuje auto i testuje?

    WSZYSTKIE samochody do testów są udostępniane przez producenta.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 30. Data: 2011-06-16 21:21:43