  • Data: 2011-06-15 16:58:14
    Temat: Re: Peugeot 3008 opinie
    Od: Wojtek <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/15/11 1:07 PM, AL wrote:
    > W dniu 2011-06-14 16:43, Wojtek pisze:

    > to czym Ty do tej pory jezdziles?
    > (albo jakimi emocjami sie kierowales)?

    Hmmm. pewnie nie uwierzycie ale moje kupowanie auta jest troche
    dziwne..... Pierwszy raz postanowilem sie do tego przygotowac lepiej niz
    dotychczas.
    Lubie auta nietypowe (PT Cruiser, Juke, stare KA, stare Twingo , vel
    satis , toledo III (mialem te pierwsza wersje ), Cube :D, multipla :D
    itp) ale nie zawsze byly one w zasiegu.
    Ostatnie 3 lata to toledo III TDI, wczesniej 4 lata C-MAX 1.8, wczesniej
    focus, ka.
    A kupuje w ciagu jednago dnia. Ostatniego (toledo) pojechalem do serwisu
    i zamiast naprawiac auto podpisalem umowe na kupno nowego :).
    Z C-MAX'em bylo podobnie. W focusie bylo cos do naprawienia za ok 3-4k
    wiec stwierdzilem, ze c-max mi sie bardziej podoba wiec sie "zamienie".
    Mowiac o emocjach to mialem na mysli, kupowalem bez badania rynku, bez
    konsultacji, bez porownan itp. Moze to glupie ale TTTM :)
    No a teraz postanowilem podejsc do tematu troche inaczej i dlatego moje
    pytania o doswiadczenia z peugeotami (silnik, zawieszenie ).
    No wlasnie, jakies opinie o zawieszeniu w peugeotach? KIedy zaczyna
    klekotac? (wiem ze zalezy to od drog po jakich sie porusza ale chodzi o
    wyciagniecie jakiejs sredniej. Moj Toledo po 60kkm zachouje sie lepij
    niz np. focus z podobnym przebiegiem (kombi, pierwsza wersja).

    --
    pozdr
    Wojtek