  • 1. Data: 2018-09-06 10:28:01
    Temat: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
    Od: p...@g...com

    kolejne miasto przymuszone (wyrokiem sadowym) do wprowadzenia zakazu dla wjazdu dla
    diesli, nastepne juz w kolejce

    https://www.tagesschau.de/inland/dieselfahrverbot-fr
    ankfurt-101.html

    http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/unternehmen/fa
    hrverbote-in-frankfurt-bedeuten-komplettes-diesel-ve
    rsagen-15774155.html

    jak dlugo jeszcze lobbysci motokoncernow beda powstrzymywac nieuniknione ? na razie
    politycy unikaja odpowiedzialnosci ale sluszny gniew ludu dosiegnie jednych i drugich
    :-)

  • 2. Data: 2018-09-06 10:32:24
    Od: z...@g...com

    Dotyczy to też aut z silnikiem euro 6?

  • 3. Data: 2018-09-06 10:52:48
    Temat: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
    Od: p...@g...com

    aktualnie tylko E4 i E5 ale E6 juz sie przygladaja bo przy nowym tescie WLTP tez nie
    daje rady ... bezpieczne sa tylko te z E6d czyli np VW 1.6 TDI 120KM

  • 4. Data: 2018-09-06 11:36:01
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >120KM
    czyli jak tam rodzina mieszka np. a ja mam 'djesla' z e4 np to nie moge ich
    odwiedzic?
    a co z rozladunkiem towarow w sklepie w takim miescie?
    z niemieckiej fabryki w pl janusz wiezie sprinterem z 2003 roku agregat. ten
    potrzebny w centrum miasta.
    co wtedy?

  • 5. Data: 2018-09-06 11:40:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-09-06 o 10:28, p...@g...com pisze:
    > kolejne miasto przymuszone (wyrokiem sadowym) do wprowadzenia zakazu dla wjazdu dla
    diesli, nastepne juz w kolejce

    Hmmm, najbardziej poszkodowani będą właściciele samochodów a
    oszuści to dopiero w drugiej kolejności

  • 6. Data: 2018-09-06 12:23:38
    Od: p...@g...com

    W HH jest lista wyjatkow:

    Hamburg hat darüber hinaus Anlieger von der Beschränkung ausgenommen. Darunter fallen
    zum Beispiel Anwohnerinnen und Anwohner sowie deren Besucher, Kunden und Beschäftigte
    von ansässigen Geschäften, Büros, Praxen oder Kanzleien, Krankenwagen, Müllautos,
    Handwerker oder Lieferverkehre innerhalb des betreffenden Straßenabschnitts. Die
    Befreiung für Anlieger gilt unmittelbar durch ein zusätzliches Verkehrszeichen und
    muss nicht gesondert beantragt werden.

    ja widze to tak ze trzeba kombinowac :-) Hamburg to nie dramat te dwie ulice sie
    objedzie ale jak bedzie cale centrum to proponuje np zamowic cos na ebayu z odbiorem
    osobistym w strefie, umowic sie do mecenasa na konsultacje czy do lekarza itp. To
    tylko nowa, lepsza eurokomuna, nie dajcie sie zastraszyc :-)

  • 7. Data: 2018-09-06 12:27:11
    Od: p...@g...com

    --Hmmm, najbardziej poszkodowani będą właściciele samochodów a oszuści to dopiero w
    drugiej kolejności

    musimy sie liczyc ze stratami ale jestesmy gotowi na te poswiecenie :-)

    nastepni stoja po odszkodowanie w kolejce i jesli europejski sad to klepnie to
    trudniej im bedzie uzasadnic odmowe dla zwyklych ludkow

    https://www.focus.de/finanzen/news/unternehmen/diese
    lskandal-es-geht-um-9-milliarden-euro-am-montag-droh
    t-vw-die-naechste-diesel-klatsche_id_9539943.html

  • 8. Data: 2018-09-06 12:37:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-09-06 o 12:23, p...@g...com pisze:
> [...]
    osobistym w strefie, umowic sie do mecenasa na konsultacje czy do lekarza itp. To
    tylko nowa, lepsza eurokomuna, nie dajcie sie zastraszyc :-)

    Wracają strefy "nur fuer ...." w miastach?

  • 9. Data: 2018-09-06 12:49:29
    Od: p...@g...com

    --Wracają strefy "nur fuer ...." w miastach?

    jest to nieuniknione, oszusci ida w zaparte, zieloni wygrywaja w sadach, to tylko
    kwestia czasu

  • 10. Data: 2018-09-06 13:00:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2018 03:23:38 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]
    osobistym w strefie, umowic sie do mecenasa na konsultacje czy do lekarza itp. To
    tylko nowa, lepsza eurokomuna, nie dajcie sie zastraszyc :-)

    A Hamburg nie wie, z czego zyje ?
    Te pociagi pelne samochodow czekajace przed portem ... :-)

    J.