  • 31. Data: 2013-10-01 15:34:01
    Temat: Re: Perpetuum mobile :)
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 1 października 2013 03:35:23 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Nie. Przebywalacy legalnie na wizie lub tak zwani "resident aliens"
    >
    > czyli stali rezydenci, nie sa obywatelami. Pozostali to turysci.
    >

    > A.L.

    A jak by za kryterium przyjąć kogo dziadkowie byli obywatelami USA to dużo takich
    będzie w stosunku do ogólnej liczby osób mieszkających w USA.

  • 32. Data: 2013-10-01 15:44:37
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    k...@g...com wrote:

    > Nie byłem i nie chcę tam jechać. W każdym filmie, no może z wyjątkiem SF
    > musi być odniesienie do realnych sytuacji.

    A propos Twoich dywagacji jak to jest w USA to mi się dowcip przypomniał.

    Siedzi dwóch ziomali na murku i jeden zagaja do drugiego:
    -Słuchaj Zenek jedziemy do Szwecji. Mówię Ci stary jak tam ekstra jest-
    rano wstajesz i od razu seks, potem śniadanie i po śniadaniu seks. Przed
    obiadem seks, po obiedzie seks, potem na zakupy, kolacja i seks przez całą
    noc. I tak codziennie.
    - Heniek, byłeś w Szwecji?
    - Ja nie, siostra była.

    Bo(o)t manager

  • 33. Data: 2013-10-01 21:14:35
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 1 Oct 2013 06:34:01 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >A jak by za kryterium przyjąć kogo dziadkowie byli obywatelami USA to dużo takich
    będzie w stosunku do ogólnej liczby osób mieszkających w USA.

    Nikt takiej statystyki nie podaje. Pewnie bedzie sporo, bo urodzonych
    Amerykanow takich ze chociaz jeden rodzic byl urodzony poza USA, jest
    cos 10% z hakiem.

    Ale czego ma to dowodzic?

    Kryterium jest takie jakie jest: czlowiek urodzony poza USA moze
    zostac obywatelem USA. Pelnoprawnym obywatelem. Z jednym wyjatkiem:
    nie moze zostac Prezydentem

    Poszukaj sobie informacji sam, gugle nie zostaly zamkniete. Na
    poczatek tutaj

    http://www.migrationinformation.org/usfocus/display.
    cfm?id=886

    A.L.

  • 34. Data: 2013-10-02 01:17:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > Nie byłem i nie chcę tam jechać.

    Ignorancja widzę górą.

    > W każdym filmie, no może z wyjątkiem SF musi być odniesienie do realnych
    > sytuacji.

    Buahahaha!

  • 35. Data: 2013-10-02 01:17:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Sugerujesz ze w USA wszyscy z wyjątkiem turystów mają amerykańskie
    > obywatelstwo?

    Nie, on sugeruje że piszesz na tematy na które nie masz zielonego pojęcia.

  • 36. Data: 2013-10-02 01:19:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > nie moze zostac Prezydentem
    >
    > Poszukaj sobie informacji sam, gugle nie zostaly zamkniete. Na

    Żartujesz chyba... on się szczyci ignorancją...
    Jakiekolwiek czytanie na temat pogorszyłoby jego opinię: zkaziłoby ją
    wiedzą.

  • 37. Data: 2013-10-02 01:22:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No, nie do końca. KK to spryciarze i w pewnym zakresie dostosowują swoją
    > doktrynę do współczesnej nauki czy sytuacji politycznej.
    >
    > KK już dość dawno temu oficjalnie zaakceptował ewolucję jako fakt.

    Ewolucję być może zaakceptowali, ale co to ma do rzeczy?
    Mówimy o wierze w KREACJONIZM.

    Czy według obecnej doktryny katolickiej Bóg jest nadal STWÓRCĄ świata?
    Czy może przestał nim być? A jeśli tak, to kiedy przestał być stwórcą?

    Ty, a może Ty nie wiesz po prostu co to znaczy kreacjonizm??

  • 38. Data: 2013-10-02 01:25:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message

    > Bzdury opowiadasz.
    > Co najmniej od Piusa XII ewolucja jest akceptowaną doktryną.

    Zabawny jesteś, Tomaszu... LOL.
    Kreacjonizm to wiara w Kreatora Świata. Z tego co ostatnio sprawdzałem
    to wszystkie odłamy Chrześcijaństwa, z Katolicyzmem WŁĄCZNIE,
    uznają boga Jahwe (tego z Biblii, pamiętasz?) jako Stwórcę Świata.

    Ewolucja przyjęta przez KK jako "narzędzie w rękach kreatora" nie
    oznacza bynajmniej braku wiary w kreacjonizm... Zlitujcie się!

  • 39. Data: 2013-10-02 10:42:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2013 01:22, Pszemol pisze:

    > Czy według obecnej doktryny katolickiej Bóg jest nadal STWÓRCĄ świata?
    > Czy może przestał nim być? A jeśli tak, to kiedy przestał być stwórcą?

    Świata też nie. KK oficjalnie akceptuje nowoczesną kosmologię, z wielkim
    wybuchem włącznie, który sobie ładnie dopasowali do swojej mitologi "na
    początku było słowo".

    > Ty, a może Ty nie wiesz po prostu co to znaczy kreacjonizm??

    Raczej ty nie rozumiesz współczesnego znaczenia tego słowa.

    Ściśle słownikowo kreacjonistyczna jest też teoria wielkiego wybuchu
    (ignorując tylko świadomy czynnik nadprzyrodzony) - oczywiście jeśli się
    pominie spekulacje, że wielki wybuch jest następstwem wielkiego kollapsu
    poprzedniego wszechświata.

    Jednakże obecnie mianem "kreacjonizmu" określa się poglądy oparte na
    bardzo dosłownej interpretacji mitologii (w szczególności
    chrześcijańskiej) głoszące, że jakaś świadoma nadprzyrodzona
    inteligencja ręcznie zmontowała naszą planetę i okolice oraz ludzi i
    inne żyjątka. Skrajny przypadek: kreacjonizm młodej Ziemi, bardzo
    popularny w USA, głoszący że Ziemia ma ledwie parę tysięcy lat.

  • 40. Data: 2013-10-03 02:09:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Świata też nie. KK oficjalnie akceptuje nowoczesną kosmologię, z wielkim
    > wybuchem włącznie, który sobie ładnie dopasowali do swojej mitologi
    > "na początku było słowo".

    Wybacz że ujmę to dosadnie ale: bredzisz...

    > Raczej ty nie rozumiesz współczesnego znaczenia tego słowa.

    Współczesna definicja kreacjonizmu zawiera osobowego boga, kreatora,
    który stworzył świat. Takiego boga uznają religie teistyczne których jest
    na świecie wiele a jedną z nich jest chrześcijanizm ze swym odłamem
    o nazwie katolicyzm. I lepiej zrobiłbyś abyś nie mydlił tu nikomu oczu :-)

> [...]
    > (ignorując tylko świadomy czynnik nadprzyrodzony) - oczywiście jeśli się
    > pominie spekulacje, że wielki wybuch jest następstwem wielkiego kollapsu

    Teoria wielkiego wybuchu NIE ZAKŁADA istnienia osobowego
    i świadomie działającego Kreatora (boga). Skąd te pomysły?

> [...]
    > Skrajny przypadek: kreacjonizm młodej Ziemi, bardzo popularny w USA,
    > głoszący że Ziemia ma ledwie parę tysięcy lat.

    Mniej skrajny przypadek: religia katolicka, uznająca żywego boga
    którego ciało i krew spożywa się w Eucharystii, żywego boga który
    wysłuchuje modlitw, za złe karze a za dobre wynagradza i tym
    podobne rzeczy... Nie wiem co Ty na katechezie robiłeś w szkole
    ale z pewnością na lekcjach nie uważałeś i nic z nich nie wyniosłeś.
    Albo zdajesz sobie doskonale sprawę że piszesz brednie i lawirujesz
    aby sztucznie pogodzić bezosobową, bezcelową, bezkierunkową
    ewolucję ze świadomym, przemyślanym i celowym Stworzeniem
    o którym nauczają wszystkie większe religie teistyczne.