  • Data: 2013-10-09 00:39:41
    Temat: Re: Perpetuum mobile :)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 października 2013 23:56:37 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > Nie że nie jest prawdziwa tylko że stworzona dla jaj (w skrócie)
    >

    > http://kosciol-spaghetti.pl/pliki/odpowiedz_na_odwol
    anie.pdf

    > Zapewne gdzieś tam mają i samą odmowę ale nie chciało mi się szukać.
    >

    > --
    >
    > AlexY
    >
    > http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    >
    > http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Przecież chodzi o to żeby nie zarejestrowali. Dokąd nie zarejestrują można robić siwy
    dym. Mądry by przybił pieczątkę że zarejestrowano i żeby sobie poszli w pizdu. I na
    tym by się wszytko skończyło. Nie rejestrując minister przerabia się na głupka bo
    musi się tłumaczyć dlaczego nie rejestruje. Finał będzie taki że w jakimś parlamencie
    europejskim to wyląduje i wtedy będą jaja jak hełmy poniemieckie.