  • Data: 2013-10-05 01:08:05
    Temat: Re: Perpetuum mobile :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:l2jat7$o0j$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie, ignorancie, ja po prostu mam wiedzę większą i aktualniejszą od
    > twojej.

    > To jest właśnie słownikowa definicja kreacjonizmu (notabene słownika to ty
    > chyba nigdy na oczy nie widziałeś - sądząc po twoim masakrowaniu języka
    > polskiego...).
    >
    > Natomiast słowo "kreacjonista" odnosi się obecnie do zwolenników
    > najbardziej fundamentalnej interpretacji mitologii.

    Tylko w kręgach nieuczciwych kombinatorów próbujących mydlić ludziom oczy.
    Jeśli zgadzasz się z definicją kreacjonizmu to kreacjonistą jest wyznawca
    kreacjonizmu, nie ma tu żadnej rozbieżności.

    > Drogie dziecko, jak już ci pisałem KK od dość dawna zaakceptował ewolucję
    > jako fakt, nawet na wielki wybuch nie marudzi, a swoją doktrynę dość
    > elastycznie dopasowuje do zmian.
    >
    > Aktualnie przeniósł "boży palec" w punkt początku, a stworzenie człowieka
    > to bardziej stworzenie mu duszy - jakby ciała były nieco inne (łuski,
    > pióra itepe) to nie miałoby to większego znaczenia.
    >
    > Kreacjonizm (w rozumieniu fundamentalistycznym) czy też pseudonaukowe
    > przebranie kreacjonizmu czyli "teoria inteligentnego projektu" są przez KK
    > oficjalnie odrzucane jako "błędna teologia".

    Katolicyzm nie uznaje wersji boga stwórcy, po stworzeniu nie ingerującego
    w świat. Nie uznaje też pochodzenia człowieka i zwierząt od wspólnego
    przodka. Wyklucza też istnienie duszy u zwierząt. I te pe, i te de...

    A to co KK uznaje za błędną teologię jest oczywiście TO WSZYSTKO CO
    NIE JEST KK. Muzułmanizm i Hare Kriszna też są "błędną teologią".
    Każda religia uważa że to ona jest ta jedyna, prawdziwa :-))))) I to jest
    zabawne.