  • Data: 2016-06-24 10:52:27
    Temat: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.4252975253935480952@news.neostrada.pl

    > Zwracam honor, faktycznie jest jak mówisz, a ja na prawdę całe życie byłem
    > przekonany, że śpiewa "Elektronik w radiu grzebie"... :-)

    Spoko, rozumiem, nawet przyznam, że to było by wielokroć sensowniejsze.
    Przysłuchałem się teraz jednak pod kątem rzeczonych słów
    https://www.youtube.com/watch?v=1_XsuuQNT9E
    i niemal na pewno jest "...kradnie w Tewie".
    Duży problem jest w tym, że wielu, także popularnych piosenkarzy, miało,
    ekhm, problemy z dykcją. (od Edith Piaf wielu by się uczyć mogło, u niej
    każdą literkę słychać nadzwyczaj wyraźnie). Np. "Za ostatni grosz" Budki
    Suflera, do dziś nie słyszę właściwie, jak się rozpoczyna... "Jaki jest
    wynik gry" - zamiast tego słyszę jakieś egłebebłe i w środku gdzieś "... bo
    w powietrzu jest XXX i muzyka wciąż gra", oraz "...skąd więc XXX XXX z XXX
    każdego dnia, wita cię najpierw YYY, potem brat jego strach", w miejsce YYY
    słyszę "swetr". Żeby rozkminić tekst, co się tam znajduje, musiałem z netu
    ściągnąć treść...
    https://www.youtube.com/watch?v=PYpg4BypJoA
    A jestem wyczulony na czytelność tekstu. Pewnie po miesiącu bym rozkodował
    sam (jak jedną z mocno niewyraźnych zapowiedzi w Tepsie, w jednym z dalekich
    od Wawy miast), co gdzie jest, ale nie po to się raczej żyje, by
    rozkodowywać teksty...?
    Ale nic to. Odpuśćmy sobie i posłuchajmy (linki j.w.) - a elektronik niech
    sobie w tej Tewie kradnie :) Zastanawiało mnie tylko, czy to chodziło o
    konkretnego elektronika, czy tak się słowa ułożyły, i czemu akurat Tewa, jak
    były też inne firmy...?

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking