    From: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pendrive w sieci
    Date: Tue, 15 Mar 2011 23:41:47 +0100

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2011031213093500@grush.one.pl...

> [...]
    usb-p-10847.html
    -USB-2-0-LAN-serwer.html

> [...]
    > katastrofa.
    > Oczywiście, *da* się takie coś zrobić, ale gotowego urządze-
    > nia raczej nie znajdziesz, bo praktycznie co chwilę wiązałoby
    > się to z utratą danych. Chyba, że opracujesz procedurę, zgod-
    > nie z którą osoba wyciągające pen-drive musi krzyknąć na całą
    > salę, że to za 10 sekund zrobi i poczekać na potwierdzenie
    > wszystkich, że nie mają otwartych żadnych dokumentów na rze-
    > czonym nośniku.
    >
    > Prawidłowe rozwiązanie: osoba obsługująca stanowisko kontaktu
    > z klientem kopiuje pliki danych do folderu sieciowego.

    Napisałem - głównie odczyt, ale może niedokładnie się wyraziłem.

    Generalnie obsługuje to jedna osoba.
    Chodzi o to, że tabuny ludzi przychodzą do punktu usługowego - każdy ze
    swoim penem, z którego należy przeczytać coś i coś z tym zrobić - mało kiedy
    coś zapisać na pena.
    Ludków są dziesiąki dziennie. Za każdym razem XP instaluje jakieś śmieci.
    Założeniem było wyeliminowanie gwałtownego puchnięcia rejestru, który po 2-3
    miesiącach uniemożliwia normalną pracę, oraz odizolowanie się od wirusów.
    Dlatego myślałem o jakimś miedzymordziu niezależnym od systemów na
    komputerze.

    Próbowałem już czegoś takiego jak obudowa NAS z gniazdem USB i przyciskiem
    do autokopiowania, ale te urządzenia kopiują całego pena. Wszystko
    jest fajnie, jak ten pen mierzony jest w megabajtach.

    Nie mam już pomysłów.