  • 21. Data: 2016-03-14 17:43:47
    Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Jakim? Jeden nawala. Inne działają.

    Dobrym?
    H2testw

  • 22. Data: 2016-03-15 15:51:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maciek pisze tak:

    > Bo Trust to jest dziwna firma. Kiedyś w trakcie przeprowadzki
    > zgubiłem pióro do tabletu graficznego. Tablet już po gwarancji,
    > ale działał wcześniej przyzwoicie. Napisałem do Trusta, czy można
    > je dokupić jako część zamienną. Zapytali o adres i przysłali nowe,
    > gratis. Fajna firma :-)
    >
    > PS: Ze dwa miesiące później znalazłem to stare pióro ;-)

    przysłane wykryło je i się zepsuło ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 23. Data: 2016-03-16 10:54:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-15 o 15:51, PiteR pisze:

    > przysłane wykryło je i się zepsuło ;)

    Nie, nie zepsuło się, bo to było pióro Trusta a nie Apple ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 24. Data: 2016-03-17 00:32:18
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:57:26 +0100, mirekc napisał(a):

    > Dvb-t ma swoją specyfikę. Ja mam podobny problem z telewizorem i
    > pendrivem GoodRam. Po podłączeniu do telewizora przestaje nagrywać w
    > losowych momentach, albo zapisuje puste pliki, albo rozwala się
    > partycja. Po przeformatowaniu i podłączeniu do kompa nie wykazuje
    > żadnych błędów, można zapisywać, odczytywać, uruchamiać różne testy i
    > nic. Nawet nie ma jak reklamować, bo sprawdzą na kompie i uznają, że
    > dobry.

    Problemy mogą być dwa.

    Pierwszy - to zbyt wolny zapis i przepełnienie bufora, wskutek czego
    przerwanie nagrywania oraz uszkodzenie pliku. Jednak posypania się
    tablicy plików bym się nie spodziewał. Choć - jeśli to jakaś natywna, to
    być może, że kiepska i właśnie tak to działa.

    Drugi potencjalny problem to zbyt duży apetyt na prąd, lub zbyt mała
    (mniejsza niż przepisowe 500 mA) podaż natężenia prądu z urządzenia.
    Skutkuje to ,,zgubieniem" pendrive'a zupełnie, jak przy jego wyjęciu
    podczas zapisu (też wtedy nie liczyłbym ani na fragment pliku).

    Na to pierwsze nic nie pomożemy, a powodem może być też zużyta pamięć w
    pendrivie, potrzebująca więcej czasu na korekcję błędów, czy zapis po
    prostu.

    Na drugie - spróbuj podłączyć przez zasilany hub USB. Jeśli pen nie
    będzie widoczny, trzeba pomyśleć nad uczonym kabelkiem typu gniazdo i
    wtyk USB a dodatkowo między nimi w zasilanie bezpośrednio wpięte 5 wolt z
    zasilacza już dowolnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 25. Data: 2016-03-20 14:20:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Nie przejdzie :)
    > A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
    > odesłania do dostawcy.

    Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci jako
    sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny programu
    zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował pierdołami po
    gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam zrezygnuje.

    neelix

  • 26. Data: 2016-03-20 23:02:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-20 o 14:20, neelix pisze:

> [...]
    > programu zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował
    > pierdołami po gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam zrezygnuje.

    Dlaczego uważasz że za niepoprawne działanie na linii nagrywarka
    pendrive odpowiada tylko i wyłącznie pendrive ?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2016-03-20 23:35:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Dlaczego uważasz że za niepoprawne działanie na linii nagrywarka
    > pendrive odpowiada tylko i wyłącznie pendrive ?

    Bo inne zachowują się normalnie.

    neelix

  • 28. Data: 2016-03-21 11:08:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-20 o 23:35, neelix pisze:

    > Bo inne zachowują się normalnie.

    A z drugiej strony niesprawny podobno pendrive zachowuje się
    normalnie co udowadnia że nie jest niesprawny. Prawda ?
    Po prostu kupiłeś kiepskie urządzenia nie trzymające parametrów
    USB. I po spotkaniu dwu takich urządzeń nie chcą ze sobą
    współpracować. Zamiast bić pianę, wysyłać po raz kolejny
    do naprawy jeden z nich czy robić zamieszanie na grupie
    wymień tańsze z nich na inne.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2016-03-21 12:08:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]

    neelix>> Bo inne zachowują się normalnie.
> [...]
    > współpracować. Zamiast bić pianę, wysyłać po raz kolejny
    > do naprawy jeden z nich czy robić zamieszanie na grupie

    Ponad 2 lata było OK. Żadne zamieszanie. Dają na 5 lat gwarancję to niech
    jej przestrzegają. Chodzi o dłuższą gwarancję.

    neelix