eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPendrive Kingston (gwarancja 5 lat)Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <56e573be$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
    Date: Sun, 13 Mar 2016 22:20:00 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 30
    Message-ID: <56e5d982$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.91.226
    X-Trace: 1457904002 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22837 178.42.91.226:3729
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1248299
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:XnsA5CABF0D17CEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...
    >
    >> Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod
    >> dekoderem dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach.
    >> Nie dawał się nawet sformatować. Sklep oddał twierdząc, że się
    >> odblokował. Niestety nie. Znowu przerywa nagrywanie. Jak to jest z tą
    >> 5-letnią gwarancją? Kto to rozpatruje i jak tego dochodzić? Czy to
    >> tylko chwyt reklamowy na opakowaniu? Mam kilka pendrive'ów. Inne w tej
    >> samej konfiguracji działają.
    > Skoro to grwarancja to musisz sprawdzić co obiecał gwarant. To jego
    > dobrowolne zobowiązanie i moze być róznej tresci.
    > Zaczałbym od strony kingstona, ewentualnei od ich polskiego
    > przedstawicielstwa.
    > BTW skoro sklep przyjał gwarancje i oddał ze działa a nie dziala, to moze
    > ponów sprawe w tym sklepie?

    Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiejś hurtowni przecież biorą.
    Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin. Mysz bezprzewodowa
    Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do sklepu(inny sklep). Na
    miejscu pracownik włączył i jemu zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a
    i tak gwarant przysłał nową sztukę.

    --
    Pozdrawiam
    neelix


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: