  • 21. Data: 2013-12-04 13:59:02
    Temat: Re: Pełna Kontrola
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-12-2013 13:48, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:529f1d0a$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie zrozumiałeś, jak zwykle.
    > A skoro przez te lata swojego stylu nie zmieniłeś to jednak jesteś głupi
    > i raczej już nie zmądrzejesz.

    Są ludzie, którzy mają osobowość i są ludzie-taborety - postrzegający
    świat z poziomu chodnika, w systemie zero-jedynkowym, w kolorze czarnym
    i białym; którzy osobę od nich odmienną z miejsca nazywają "głupią". I
    wygląda na to, że właśnie Ty do takich należysz. Bez słownika synonimów
    zapewne nie znalazłbyś - tak na poczekaniu - ani trzech wyrazów
    równoważnych do przymiotnika "głupi". Dlatego dla mnie Ty jesteś
    zwyczajnie ograniczony.
    Słyszałeś (bo byłoby cudem, gdybyś czytał) o takim Charlesie Bukowskim?
    "Na samą myśl, że muszę kimś zostać, ogarniał mnie nie tylko strach, ale
    wręcz mdłości. Nie mogłem znieść myśli, że zostanę prawnikiem, radnym,
    inżynierem czy czymś takim. Ożenię się, będę miał dzieci, dam się złapać
    w strukturę rodzinną. Codziennie będę chodził do pracy i wracał.
    Niemożliwa sprawa."
    On zapewne też byłby dla Ciebie człowiekiem "głupim". Bo jak to tak, być
    innym od ogółu narzuconego przez władzę i media? No po prostu głupota.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 22. Data: 2013-12-04 14:20:58
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-12-2013 13:54, Adam Wysocki pisze:

    > Nie dokarmiajcie, sam ze sobą pisał nie będzie.

    Tańcz. Tańcz z kolegami w kółeczku wzajemnej adoracji.
    3,8 miliarda lat ewolucji, a tańczycie, jak wam reszta gra.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 23. Data: 2013-12-04 14:34:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-04, Zakonspirowany <x...@g...com> wrote:

    > Są ludzie, którzy mają osobowość i są ludzie-taborety

    Sa jeszcze jedni - ktorym sie wydaje, ze maja osobowosc a sa po prostu
    idiotami :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2013-12-04 14:38:22
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-12-2013 14:34, AZ pisze:

    > Sa jeszcze jedni - ktorym sie wydaje, ze maja osobowosc a sa po prostu
    > idiotami :-)

    A w sygnaturce zaznaczają, że mają ponad litra.
    Szkoda, że mieszanki w silniku zamiast oleju w głowie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 25. Data: 2013-12-04 15:16:48
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Wed, 04 Dec 2013 13:59:02 +0100, Zakonspirowany
    <x...@g...com> wrote:
    > są ludzie-taborety  postrzegający
    > świat z poziomu chodnika, w systemie
    > zero-jedynkowym, w kolorze czarnym
    > i białym

    Noooo... i noszą takie 'fajne' frotki na nadgarstkach :)
    --
    pozdro
    tadzik

  • 26. Data: 2013-12-04 15:22:48
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Wed, 04 Dec 2013 13:08:02 +0100, Zakonspirowany
    <x...@g...com> wrote:
    > Tak, 8 lat (wkrótce 9), to "chwila". :)
    > A Ty od kiedy klikash?

    Nieno, przegrałem. Usenet i grupy binarne od około 00 roku.
    Oddaję ci hołd!
    --
    pozdro
    tadzik

  • 27. Data: 2013-12-04 15:23:37
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > A w sygnaturce zaznaczają, że mają ponad litra.
    > Szkoda, że mieszanki w silniku zamiast oleju w głowie.
    No ale przyznasz, że mieć ponad litr w głowie zamiast 50 to i tak jest
    lepiej nie?
    Jakbyś nie kręcił to powyżej 125 nie podskoczysz.
    Za mało masz w głowie.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 28. Data: 2013-12-04 15:42:21
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Sa jeszcze jedni - ktorym sie wydaje, ze maja osobowosc a sa po prostu
    > idiotami :-)

    Pełni kompleksów i całkowicie niereformowalni.

    Ale mądrzejszy powinien debilowi ustąpić.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 29. Data: 2013-12-04 18:55:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-12-04 13:59, Zakonspirowany pisze:

> [...]
    > On zapewne też byłby dla Ciebie człowiekiem "głupim". Bo jak to tak, być
    > innym od ogółu narzuconego przez władzę i media? No po prostu głupota.

    Akurat czytam "Kobiety". Całość jest w zasadzie o dymaniu,stąd twoje
    zainteresowanie autorem?

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2013-12-04 19:14:52
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-12-2013 18:55, Monster pisze:
    > Akurat czytam "Kobiety". Całość jest w zasadzie o dymaniu,stąd twoje
    > zainteresowanie autorem?

    Nie, ale czy byłoby dziwne, gdyby ciekawiło mnie akurat "dymanie"
    kobiet? Różowy kolor nie jest moim ulubionym. Kameleon też nie.

    --