    Date: Wed, 04 Dec 2013 13:59:02 +0100
    From: Zakonspirowany <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pełna Kontrola

    W dniu 04-12-2013 13:48, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:529f1d0a$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie zrozumiałeś, jak zwykle.
    > A skoro przez te lata swojego stylu nie zmieniłeś to jednak jesteś głupi
    > i raczej już nie zmądrzejesz.

    Są ludzie, którzy mają osobowość i są ludzie-taborety - postrzegający
    świat z poziomu chodnika, w systemie zero-jedynkowym, w kolorze czarnym
    i białym; którzy osobę od nich odmienną z miejsca nazywają "głupią". I
    wygląda na to, że właśnie Ty do takich należysz. Bez słownika synonimów
    zapewne nie znalazłbyś - tak na poczekaniu - ani trzech wyrazów
    równoważnych do przymiotnika "głupi". Dlatego dla mnie Ty jesteś
    zwyczajnie ograniczony.
    Słyszałeś (bo byłoby cudem, gdybyś czytał) o takim Charlesie Bukowskim?
    "Na samą myśl, że muszę kimś zostać, ogarniał mnie nie tylko strach, ale
    wręcz mdłości. Nie mogłem znieść myśli, że zostanę prawnikiem, radnym,
    inżynierem czy czymś takim. Ożenię się, będę miał dzieci, dam się złapać
    w strukturę rodzinną. Codziennie będę chodził do pracy i wracał.
    Niemożliwa sprawa."
    On zapewne też byłby dla Ciebie człowiekiem "głupim". Bo jak to tak, być
    innym od ogółu narzuconego przez władzę i media? No po prostu głupota.

    --