-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
eer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.
com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
Date: Sat, 08 Feb 2014 18:48:44 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl> <ld3nsr$fmm$1@speranza.aioe.org>
<Pine.WNT.4.64.1402072353520.204@quad> <ld3pv1$osq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<ld55uo$lqa$1@node1.news.atman.pl>
<12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
<52f62528$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
<1vv16c33i6ya5.enr5r4mfrpky$.dlg@40tude.net>
<52f666bb$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
In-Reply-To: <1...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 82
Message-ID: <52f66e38$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1391881784 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2227 109.241.238.172:65078
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4148
X-Received-Body-CRC: 1131464454
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523167
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-08 18:38, J.F. pisze:
> Dnia Sat, 08 Feb 2014 18:16:48 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2014-02-08 16:27, J.F. pisze:
>>>> Standardowo stosujesz metodę na "seks z blondynką", czy piszesz
>>>> poważnie? Jakie się "nie zorientować"? Przejście widoczne
>>>
>>> Pierwszych dwoch !
>>> Autor najpierw goni, potem jakos niewyraznie zwalnia, a oni jada
>>> gdzies obok niego. Drugi niewiele widzi, bo sie za blisko trzyma.
>>
>> Daruj, ale dość wyraźnie widać że zwalnia i przed nim jest przejście.
>
> Ty to widzisz, ale posadz sie na miejscu tego pierwszego z prawej.
Widziałbym jeszcze lepiej, zapewne.
> Jedziesz powiedzmy dosc szybko, ten z lewej sie zbliza, patrzysz
> raczej przed siebie a nie na boki, jestes juz gdzies juz blisko
> zderzaka tego z lewej, a on nagle zwalnia.
Ja mam nie jechać dość szybko, tylko stosownie do warunków, sytuacji
oraz przepisów, a jak ktoś nagle zwalnia przed pasami to raczej
przypadkiem tego nie robi.
>> Chcesz tak jak Cavallino udawać, że znaku nie było i to widocznego
>> z daleka?
>
> No, trzy razy patrzylem i o ile znak z lewej jest, to tego z prawej
> nie widzialem. Swiatlo takie i kamera taka.
Aaaa, światło, kamera - zapewniam, z wewnątrz samochodu widać lepiej.
> Ale w koncu dostrzeglem - jest, w naturze i z prawego pasa pewnie
> lepiej widac. Ale ten drugi seicento mial widok troche zasloniety.
No pewnie, oczy przecierał ze zdziwienia, że ktoś przed przejściem
zwalnia/hamuje.
>>>> Aha, stary argument z twoją stratą czasu i kosztami paliwa.
>>> Ciagle aktualny. Lepiej zeby dwoch pieszych poczekalo, czy 6 lub
>>> wiecej ?
>> Nieistotne. Przepisów nie interpretujemy przez liczbę pieszych
>> stających przed przejściem.
>
> Ale ustalamy je kierujac sie rozsadkiem.
Przyjmijmy że to prawda.
> Dlatego uwazam ze pieszy powinien przepuscic samochody.
No, ale to już tylko twoja bardzo prywatna opinia, a uzasadniasz
ja tym, że ciężko hamować, rozpędzać się, że paliwo się zużywa,
opony, żarówki i w ogóle...
> Oczywiscie przepis nakazujacy ustapienie pierwszenstwa pieszemu juz na
> przejsciu musi zostac, no i te zakazy omijania i wyprzedzania tez ...
No i piesi tam byli...
> ale dzieci od malego uczyc ze rozgladamy sie i zatrzymujemy nawet jak
> mamy pierwszenstwo :-)
To inna para kaloszy.
>>>>> Co ten kapelusz robil na lewym pasie ?
>>>> Jechał przepisowo?
>>> Przepisowo jest prawym pasem :-P
>> Powyższe nie jest prawdą.
>
> No jak nie jak tak ?
Ano nie, ponieważ przepisowo to nie tylko prawym pasem.
> Zapis o prawej krawedzi ciagle jest,
No jest i co by miało z tego wynikać?
> a drugie
> zdanie bardzo slabo uzasadnia twoja teze.
Nie bardzo wiem które to drugie zdanie i co miałoby uzasadniać...
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.14 19:06 Artur Maśląg
- 08.02.14 19:10 WS
- 08.02.14 19:33 Budzik
- 08.02.14 19:33 Budzik
- 08.02.14 20:59 Budzik
- 08.02.14 21:46 Cavallino
- 08.02.14 21:59 Budzik
- 08.02.14 22:03 Cavallino
- 08.02.14 22:18 z
- 08.02.14 22:27 J.F.
- 08.02.14 22:30 Artur Maśląg
- 08.02.14 22:41 Artur Maśląg
- 08.02.14 22:53 Budzik
- 09.02.14 08:45 z
- 09.02.14 08:51 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=