eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPękł pierścieńRe: Pękłpierścień
  • Data: 2010-02-03 19:42:37
    Temat: Re: Pękłpierścień
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:6915.00000137.4b69bd35@newsgate.onet.pl kogutek
    <k...@v...pl> pisze:

    >>>>> Źle przypuszczasz. Z rachunku. Szlif cylindra 40 złotych. Szlif
    >>>>> czopa wału 15
    >>>>> złotych, regeneracja korbowodu ( wymiana tulejki prostowanie) 20
    >>>>> złotych. Przy
    >>>>> okazji inne ceny. Planowanie głowicy 50, frezowanie gniazda zaworu 10,
    >>>>> wymiana
    >>>>> prowadnicy zaworu 15. Tylko idiota kupuje stary silnik na złomie.
    >>>> a robocizna to za darmo jest ? to wszystko samo sie zdemontuje a pozn
    >>>> iej zamontuje? samo wyciagniecie silnika w krakowie to 7-9 stowek
    >>> Nie zrobisz remontu jak nie przejdzie auto na przeglądzie to zdasz
    >>> samochód na złom. Takie prawo już obowiązuje
    >> Guzik prawda, kłamiesz, nie ma w Polsce takiego prawa, są tylko projekty.
    >> Wątpię aby właściciel nie mógł sobie trzymać w garażu (nie jeżdżąc)
    >> pojazd z przyczyn np. sentymentalnych.
    >> Ale uchwalić można wszystko (no - prawie). Jak był powszechny szał
    >> strachu przed tzw. ptasią grypą to zagazowano tu i ówdzie setki
    >> tysięcy drobia, w tym kogutków.
    >> Twoje liczby są bez wartości w szacunku kosztów, bo nie uwzględniają
    >> potężnych cen demontażu, montażu, regulacji, materiałów itp.
    >> Jedyne, co w miarę z sensem napisałeś, to że szrotowy silnik jest
    >> pomyłką (a w każdym razie ryzykowną inwestycją).

    > Skądś trzeba brać informacje. Ja znalazłem taką " Jeśli pojazd nie spełnia
    > wymagań technicznych w zakresie ochrony środowiska, to zostanie uznany za
    > wycofany z eksploatacji - stanowi nowelizacja ustawy o odpadach przyjęta
    > przez Sejm.
    A nie czasem przez radę ministrów?
    Zresztą wszystko jedno - i tak nie byłoby to obowiązującym prawem. Jeszcze
    Senat, poprawki, znowu Sejm, prezydencik, być może okres karenncji i dopiero
    wówczas.
    Tak więc piszesz nieprawdę.

    > Ministrowie infrastruktury i środowiska wydadzą
    > rozporządzenie, w których zawarte zostaną wymagania, jakie spełnić muszą
    > pojazdy, by nie zostały uznane za odpadyy.
    Nie. Najpierw musi być ustawa. Rozporządzenie jest aktem wykonawczym do
    ustawy.

    > Chodzi o wymogi odnośnie m.in. ochrony środowiska i bezpieczeństwa
    > użytkowania. Jeśli auto nie spełni tych kryteriów, zostanie ono uznane
    > przez inspekcję ochrony środowiska za wycofane z eksploatacji i zostanie
    > poddane demontażowi w specjalnej stacji.
    Niekoniecznie. Po prostu nie będzie esploatowane.
    Kiedyś tak już było podobnie i nazywało się to wyrejestrowaniem. Potem pod
    wpływem nacisków lobby ubezpieczycieli wprowadzono obowiązek ubezpieczenia
    nawet wycofanych z ruchu pojazdów tak samo jak jeżdżących i tak jest do dziś
    (idiotyzm).

    > Właściciel takiego pojazdu będzie zobowiązany do oddania go odpowiedniej
    > stacji demontażu, która z kolei będzie musiała osiągać odpowiednio
    > wysoki poziom odzysku. Nowe przepisy mają wyeliminować z ulic samochody
    > z wyciekami płynów, czy emitujące zbyt dużo spalin.
    Do tego nie jest potrzebny demontaż. Wystarczy niedopuszczenie do ruchu.

    > Zmiany przepisów czekają teraz na podpis prezydenta."
    > Na oficjalnej stronie Onetu było podane.
    No wieeesz..., na takie źródło to bym się raczej nie powoływał...

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: