-
Data: 2010-02-03 19:42:37
Temat: Re: Pękłpierścień
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W wiadomości news:6915.00000137.4b69bd35@newsgate.onet.pl kogutek
<k...@v...pl> pisze:
>>>>> Źle przypuszczasz. Z rachunku. Szlif cylindra 40 złotych. Szlif
>>>>> czopa wału 15
>>>>> złotych, regeneracja korbowodu ( wymiana tulejki prostowanie) 20
>>>>> złotych. Przy
>>>>> okazji inne ceny. Planowanie głowicy 50, frezowanie gniazda zaworu 10,
>>>>> wymiana
>>>>> prowadnicy zaworu 15. Tylko idiota kupuje stary silnik na złomie.
>>>> a robocizna to za darmo jest ? to wszystko samo sie zdemontuje a pozn
>>>> iej zamontuje? samo wyciagniecie silnika w krakowie to 7-9 stowek
>>> Nie zrobisz remontu jak nie przejdzie auto na przeglądzie to zdasz
>>> samochód na złom. Takie prawo już obowiązuje
>> Guzik prawda, kłamiesz, nie ma w Polsce takiego prawa, są tylko projekty.
>> Wątpię aby właściciel nie mógł sobie trzymać w garażu (nie jeżdżąc)
>> pojazd z przyczyn np. sentymentalnych.
>> Ale uchwalić można wszystko (no - prawie). Jak był powszechny szał
>> strachu przed tzw. ptasią grypą to zagazowano tu i ówdzie setki
>> tysięcy drobia, w tym kogutków.
>> Twoje liczby są bez wartości w szacunku kosztów, bo nie uwzględniają
>> potężnych cen demontażu, montażu, regulacji, materiałów itp.
>> Jedyne, co w miarę z sensem napisałeś, to że szrotowy silnik jest
>> pomyłką (a w każdym razie ryzykowną inwestycją).
> Skądś trzeba brać informacje. Ja znalazłem taką " Jeśli pojazd nie spełnia
> wymagań technicznych w zakresie ochrony środowiska, to zostanie uznany za
> wycofany z eksploatacji - stanowi nowelizacja ustawy o odpadach przyjęta
> przez Sejm.
A nie czasem przez radę ministrów?
Zresztą wszystko jedno - i tak nie byłoby to obowiązującym prawem. Jeszcze
Senat, poprawki, znowu Sejm, prezydencik, być może okres karenncji i dopiero
wówczas.
Tak więc piszesz nieprawdę.
> Ministrowie infrastruktury i środowiska wydadzą
> rozporządzenie, w których zawarte zostaną wymagania, jakie spełnić muszą
> pojazdy, by nie zostały uznane za odpadyy.
Nie. Najpierw musi być ustawa. Rozporządzenie jest aktem wykonawczym do
ustawy.
> Chodzi o wymogi odnośnie m.in. ochrony środowiska i bezpieczeństwa
> użytkowania. Jeśli auto nie spełni tych kryteriów, zostanie ono uznane
> przez inspekcję ochrony środowiska za wycofane z eksploatacji i zostanie
> poddane demontażowi w specjalnej stacji.
Niekoniecznie. Po prostu nie będzie esploatowane.
Kiedyś tak już było podobnie i nazywało się to wyrejestrowaniem. Potem pod
wpływem nacisków lobby ubezpieczycieli wprowadzono obowiązek ubezpieczenia
nawet wycofanych z ruchu pojazdów tak samo jak jeżdżących i tak jest do dziś
(idiotyzm).
> Właściciel takiego pojazdu będzie zobowiązany do oddania go odpowiedniej
> stacji demontażu, która z kolei będzie musiała osiągać odpowiednio
> wysoki poziom odzysku. Nowe przepisy mają wyeliminować z ulic samochody
> z wyciekami płynów, czy emitujące zbyt dużo spalin.
Do tego nie jest potrzebny demontaż. Wystarczy niedopuszczenie do ruchu.
> Zmiany przepisów czekają teraz na podpis prezydenta."
> Na oficjalnej stronie Onetu było podane.
No wieeesz..., na takie źródło to bym się raczej nie powoływał...
--
Jotte
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 20:46 kogutek
- 03.02.10 20:51 Jotte
- 03.02.10 21:50 peter
- 03.02.10 22:06 kogutek
- 03.02.10 22:13 Jotte
- 03.02.10 22:29 kogutek
- 03.02.10 22:33 kogutek
- 03.02.10 22:38 Jotte
- 03.02.10 22:38 Jotte
- 03.02.10 22:48 k...@v...pl
- 03.02.10 22:53 kogutek
- 03.02.10 22:58 peter
- 03.02.10 23:11 kogutek
- 03.02.10 23:15 peter
- 03.02.10 23:23 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=