  • 81. Data: 2012-05-18 11:07:01
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-05-17 19:40, szufla pisze:

    > Kup sobie samolot. matole.
    >
    > sz.
    Witam

    Jak jestes takim zwolennikiem blokowania drogi przez rowerzystow to Ci
    powiem, ze rower wazy z 20 KG a kierowca auto ma wokol siebie jakies 2
    tony zelastwa, w przypadku kolizji ... Kiedy taka mysl przekazalem
    cwaniaczkowi na siodelku ktoremu zwrocilem uwage, ze jedzie srodkiem
    pasa - nie wiem czy zrozumial ale jego mina bezcenna :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 82. Data: 2012-05-18 11:12:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > I nikt przy zdrowych zmysłach nie pcha się po nich na rowerze.

    Nie raz i nie dwa takich delikwentów widuję.
    Na czyjeś zdrowe zmysły liczyć nie można.

  • 83. Data: 2012-05-18 11:14:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Az mnie korci zapytac, chociaz wiem, ze bede załował... :)
    > Czy różnice są rzeczywiście az tak wielkie?

    Między 120 a 20 (np. na trasie katowickiej) różnica wynosi dokładnie 100.
    Między 20 (prędkość rowerzysty) a 5 (prędkość pieszego) różnica wynosi 15.

    Czyli jest 6 razy mniejsza.

  • 84. Data: 2012-05-18 11:24:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.05.2012 11:14, Cavallino pisze:

> [...]
    > Między 20 (prędkość rowerzysty) a 5 (prędkość pieszego) różnica wynosi 15.

    Czyli rowerzysta na autostradzie jest, wg. twojej własnej logiki, mniej
    uciążliwy niż gdyby paru ludzi otoczyło ciebie kołem i nie pozwoliło ci
    nigdzie się ruszyć - wszak różnica pomiędzy staniem w miejscu a 5km/h
    wynosi 5km/h, co jest 20 razy mniejsze, niż wyliczone wcześniej przez
    ciebie 100km/h różnicy.

    ;->

  • 85. Data: 2012-05-18 11:25:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Friday, May 18, 2012, 11:00:22 AM, you wrote:

    > Najwyraźniej Ci co nie widzą, powinni zostac odowiednio przebadani i ew.
    > uprawnienia im zabrane.

    Powinni. Cały świat powinien byc piękny i czysty, wszyscy ludzie
    powinni byc zdrowi i bogaci oraz oczywiście powinien panować
    powszechny pokój.

    A teraz rzeczywistość: dla własnego bezpieczeństwa używam świateł w
    samochodzie bez względu na aktualne przepisy. Dawno temu, jak
    jeździłem rowerem, dla własnego bezpieczeństwa zacząłem używać świateł
    nawet w dzień po tym, jak wymuszono na mnie pierwszeństwo i zdarłem
    sobie skórę po locie nad kierownicą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2012-05-18 11:26:27
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-18 09:12, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Uuu.. .nie ma to jak publicznie przyznać się do popełnienia
    > przestępstwa. Jesteś prawdziwym geniuszem :-)

    Jakie przestępstwo? Zwykła kolizja. Nawet żaden z pedalarzy nie chciał
    wzywać policji. Po prostu doszło do ugody.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 87. Data: 2012-05-18 11:28:47
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-18 10:59, Budzik pisze:

    > nie, zwykłym trollem

    Czym się różni "troll" od "zwykłego trolla"? Niektórzy są nazywani tylko
    "trollami".

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 88. Data: 2012-05-18 11:46:24
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 11:26, Czeslawek wrote:

    > Jakie przestępstwo? Zwykła kolizja. Nawet żaden z pedalarzy nie chciał
    > wzywać policji. Po prostu doszło do ugody.

    Wyjaśnisz to właściwym służbom, jak to celowo i umyślnie wjechałeś w
    innego uczestnika ruchu powodująć zagrożenie jego życia a następnie
    przystąpiłeś do rękoczynów - dojdzie zatem napaść i pobicie.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 89. Data: 2012-05-18 11:49:09
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 11:25, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Powinni. Cały świat powinien byc piękny i czysty, wszyscy ludzie
    > powinni byc zdrowi i bogaci oraz oczywiście powinien panować
    > powszechny pokój.

    Uważasz, że lepiej zmianami przepisów zmierzać w przeciwnym kierunku ?

> [...]
    > jeździłem rowerem, dla własnego bezpieczeństwa zacząłem używać świateł
    > nawet w dzień po tym, jak wymuszono na mnie pierwszeństwo i zdarłem

    Nakaz przepisami, a to co robisz z własnej woli to dwie zupełnie inne
    rzeczy. W dzień światło lampki rowerowej jest niewidoczne. Zdecydowanie
    więcej dałaby kamizelka.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 90. Data: 2012-05-18 11:55:54
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 11:14, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > Między 120 a 20 (np. na trasie katowickiej) różnica wynosi dokładnie 100.

    Absurdalny przykład. Jeśli tam jest 120 to jest to ekspresówka zatem nie
    zezwala na poruszanie się rowerem.

    Uważasz, że całe miasto zezwala na poruszania z prędkościa 120 ?
    W mieście: w większości wypadków dopuszczalna 50, rower porusza się
    20-40km/h.

    > Między 20 (prędkość rowerzysty) a 5 (prędkość pieszego) różnica wynosi 15.
    >
    > Czyli jest 6 razy mniejsza.

    Dobrze, że nie podałeś przykładu z niemieckiej autostrady. Samochód
    300-ta, rower 20 ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik