  • 71. Data: 2012-05-18 10:46:55
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    >Rower bez problemu może poruszać się po drodze ruchu nie utrudniając.

    Byle nie po jezdni.

    > W mieście ?

    Też.
    Miasto to nie tylko wąskie drogi, również drogi bezkolizyjne z 6 pasami
    ruchu.

  • 72. Data: 2012-05-18 10:49:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Master_Disaster,

    Thursday, May 17, 2012, 7:16:17 PM, you wrote:

    > Powiedzcie mi czy ostatnio coś się zmieniło w przepisach dotyczących plagi
    > pedalarzy? Bo coraz częściej widuję te ścierwa jeżdżące obok siebie całą
    > szerokością jezdni. Dziś trzech takich w tych swoich pedalskich trykocikach
    > zablokowało jezdnię na tyle dokładnie że z osiem samochodów za nimi jechało
    > nie mogą ich wyprzedzić, bo z przeciwka ciągle coś jechało. Nie reagowali na
    > trąbienie inaczej niż pokazaniem faka. Naprawdę miałem ochotę rozjechać tych
    > debili. Wolno im tak?

    Nie. Przepis się zmienił ale nadal nie wolno im utrudniać ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2012-05-18 10:51:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AL,

    Thursday, May 17, 2012, 9:24:50 PM, you wrote:

    [...]

    > Wiec moze wspolnie wszyscy i pedalarze i puszkarze powinni dazyc, by
    > powstala u nas sensowna siec sciezek rowerowych, po ktorych rowerzysci
    > beda woleli jezdzic niz przepychac sie wsrod smrodzacych puszek po ulicy?

    Niech się pedalarze opodatkują na rzecz ścieżek. My płacimy na drogi w
    paliwie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2012-05-18 10:56:54
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 10:46, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Byle nie po jezdni.

    > Też.

    W samym mieście słabo, przy typowych ograniczeniach nie bardzo.

    > Miasto to nie tylko wąskie drogi, również drogi bezkolizyjne z 6 pasami
    > ruchu.

    I nikt przy zdrowych zmysłach nie pcha się po nich na rowerze.

    Dodatkowo, miasto to nie parking dla katamaraniarzy, więc niech
    wypieprzają z chodników i trawników. Deal ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 75. Data: 2012-05-18 10:58:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Friday, May 18, 2012, 8:50:26 AM, you wrote:

    > Oświetlenie oczywiście w nocy. A nie w dzień. Bo chyba jedynie ślepy nie
    > widzi roweru w dzień.

    Żebys się nie zdziwił, ilu ślepych nie widzi w dzień samochodu bez
    świateł 200 metrów przed sobą... A co dopiero rower?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2012-05-18 10:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

    > Kolarz, srolarz. Ulice i drogi powstały dla samochodów. Rower może z
    > nich korzystać tylko warunkowo. A konkretnie wtedy, gdy nie ma
    > ścieżki, nie ma pobocza, nie jest to droga tylko dla samochodów itp.
    > Po autostradzie też będziesz jechał rowerem, bo Ci tak wygodnie?

    rozumiem, ze wrzucasz do dyskusji ten argument, poniewaz widujesz nagminnie
    rowerzystów na autostradzie i uwazasz ze jest to problem wiekszej miary?

  • 76. Data: 2012-05-18 10:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin 'Yans' Bazarnik g...@...lesie ...

    > Uuu.. .nie ma to jak publicznie przyznać się do popełnienia
    > przestępstwa. Jesteś prawdziwym geniuszem :-)

    nie, zwykłym trollem

  • 78. Data: 2012-05-18 10:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Różnica prędkości, różnica prędkości.....

    Az mnie korci zapytac, chociaz wiem, ze bede załował... :)
    Czy różnice są rzeczywiście az tak wielkie?

  • 79. Data: 2012-05-18 11:00:22
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 10:58, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Żebys się nie zdziwił, ilu ślepych nie widzi w dzień samochodu bez
    > świateł 200 metrów przed sobą... A co dopiero rower?

    Najwyraźniej Ci co nie widzą, powinni zostac odowiednio przebadani i ew.
    uprawnienia im zabrane.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik