  • 201. Data: 2012-05-19 12:59:31
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Oczekujesz.
    > Że wolno Ci jeździć tam gdzie uznasz za wygodne, a nie tam, gdzie
    > wymyślił dla Ciebie organizator ruchu.

    z drugiej strony ty, Cavallino oczekujesz, ze mozesz jezdzi tak jak sie
    jezdzi,a nie tak jak wymyslił dla ciebie organizator rucuhu.
    I dodatkowo proponujesz, aby organizator ruchu wprowadził dodatkowe
    usprawnienia, któe będa korzystne dla ciebie.
    hmm...

  • 202. Data: 2012-05-19 12:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Master_Disaster m...@v...pl ...

    > I dalej uważam że KAŻDY pojazd poruszający się po
    > drogach publicznych powinien mieć OC. Dlaczego rower nie ma nie wiem i
    > nie rozumiem.

    Sam tez takowe wykupuje - kosztuje kilkadziesiat zlotych na rok.

    Pytasz, dlaczego rowery nie musza miec.
    A jak sądzisz? Dlaczego lobby osób poszkodowanych w wypadkach spowodowanych
    przez owerzystów, gdzie nie mogli odzyskac kasy z ubezpiczenia i musieli
    dochodzic od rowerzysty nie uchwaliła jeszcze takiego przepisu?

  • 203. Data: 2012-05-19 12:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > Ojej, masz w rowerze swiatla ktore dorownuja moca swiatlom mijania?
    > Bo zwykle rowerowe w dzien i tak sa niewidoczne...

    ?
    widziałes kiedys porządną lampkę diodową?

  • 204. Data: 2012-05-19 12:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    <cytat>

    > Ty.
    > Od kiedy tylko zacząłeś swój udział w tym wątku.

    Powiedział Cavallino spoglądając w lustro. Jasno udowodniłeś z kim mam
    do czynienia -
    szkoda czasu na czytanie. Żegnam.
    </cytat>

    > Przestań szczekać, jak nie masz nic do powiedzenia, a proste
    > określenie o co Ci tak naprawdę chodziło przerasta Twoje możliwości,
    > to po prostu zamilcz.

    o jaka ładna dyskusja.
    Czy panowie już połozyli sie na chodniku ipluja sobie w twarz z poziomu
    pozbruku?

  • 205. Data: 2012-05-19 12:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

    > Problem polega na tym, że jeżeli walniesz w idiotę na rowerze Z JEGO
    > WINY, to i tak czeka Cię zapewne mało przyjemny proces karny na którym
    > będziesz udowadniał, że nie jesteś wielbłądem.

    skąd takie wnioski?
    jakaś statystyka? przypadki własne?

  • 206. Data: 2012-05-19 13:20:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-17 21:25, to pisze:

    > Duża część
    > pedalarzy robi wszystko, żeby tylko utrudnić "tym chujom w tych jebanych
    > autach" na które ich po prostu nie stać.

    chłopie Ty to jednak przykładnie głupi jesteś :D

  • 207. Data: 2012-05-19 13:23:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > ROTFL
    > czy ty mówiąc o rowerzystach myslisz o 20-30 latkach? I na tej postawie
    > wyciagasz wnioski o ruchu roerowym?
    >
    > Hmm.. jak powiem to mojej rodzicielce, ktora rgularnie przejezdza
    > kilkanascie km dziennie, ze taki jeden kze jej n krawezniki wskakiwa -
    > padnie ze smiechu. :)

    Ci którzy zachowują się na ulicach jak ostatnie chamy to właśnie
    przedział wiekowy 20-30 (no może niekiedy do 40).

  • 208. Data: 2012-05-19 13:24:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > skąd takie wnioski?
    > jakaś statystyka? przypadki własne?

    W razie wypadku postępowanie jest zawsze. Choćby w sprawie. I tak mnóstwo
    kłopotów i niepotrzebnych nerwów przez jakiegoś idiotę.

  • 209. Data: 2012-05-19 13:26:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > A wracając do sedna sprawy: po to, żeby była bezpieczna.
    > Najniebezpieczniejsze jest zmienianie strony jezdni. Ale Ty, w swojej
    > puszce, tego nie robisz, więc sprawa załatwiona.

    Nie wiem co jest niebezpiecznego w zmianie strony jezdni na przejściu dla
    pieszych. Jest to może mało wygodne, ale żadnego niebezpieczeństwa tu nie
    widzę.

  • 210. Data: 2012-05-19 13:27:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Ale to jest dokładnie ta sama sytuacja. Nie mam ochoty wlec się pomiędzy
    > pieszymi - wolę
    > jechać swoje 25-30 - podobnie jak Ty nie masz ochoty wlec się 40-50
    > jadąc samochodem.

    Tylko te 30 dla roweru to tyle co 200 dla samochodu.