  • 181. Data: 2012-05-19 11:49:23
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 09:28:07 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > Rok temu przejechałem pół miasta na rowerze i żadnego problemu nie było.

    Mój Ty herosie! Półbogu!

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 182. Data: 2012-05-19 11:50:13
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Adam Płaszczyca, Fri, 18 May 2012 01:18:19 +0200, pl.misc.samochody:

    > Nie dość, że nie wolno tak jechać, to jeszcze mieli obowiązek zjechac z
    > drogi, żeby umożliwić wyprzedzanie.

    A najlepiej to spierdalać do przydrożnego rowu. Tzn... Na pobocze.

  • 183. Data: 2012-05-19 11:50:42
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    RoMan Mandziejewicz, Fri, 18 May 2012 10:49:05 +0200, pl.misc.samochody:

    > Nie. Przepis się zmienił ale nadal nie wolno im utrudniać ruchu.

    Utrudnianiem ruchu nie jest dbanie o swoje bezpieczeństwo.

  • 184. Data: 2012-05-19 11:51:26
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 23:10, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Potrafię, ale że większość myli typ motoru z jego klasyfikacją, to
    > zakładam że Ty też.

    Wszsycy się mylą, tylko nie Ty. A co lekarz na to ?

    > Jak z kontekstu będzie wynikało, iż poluje na ryby, to wolę się upewnić
    > o czym dziabolisz.

    Czas najwyższy abyś przestał stosować swoją pokrętną logikę - wtedy
    zaczniesz rozumieć słowo pisane.

    > Ty.
    > Od kiedy tylko zacząłeś swój udział w tym wątku.

    Powiedział Cavallino spoglądając w lustro. Jasno udowodniłeś z kim mam
    do czynienia -
    szkoda czasu na czytanie. Żegnam.

    > Chciałbym.

    Pierdu pierdu. Pokaż zdjęcię z google maps.

    > W korku pewnie tak.
    > Na szczęście korki nie trafiają się codziennie.

    Nie martw się, z czasem będą coraz większe - moja prędkość dojazdu nie
    ulegnie zmianie :->

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 185. Data: 2012-05-19 11:52:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jp7q11$4qs$...@i...gazeta.pl...

    > Elementarne błędy w Twojej logice: ja nie oczekuję

    Oczekujesz.
    Że wolno Ci jeździć tam gdzie uznasz za wygodne, a nie tam, gdzie wymyślił
    dla Ciebie organizator ruchu.

  • 186. Data: 2012-05-19 11:54:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jp7qf6$61u$...@i...gazeta.pl...

    > Wszsycy się mylą

    Przestań szczekać, jak nie masz nic do powiedzenia, a proste określenie o co
    Ci tak naprawdę chodziło przerasta Twoje możliwości, to po prostu zamilcz.
    EOD

  • 187. Data: 2012-05-19 11:54:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 19 May 2012 09:29:43 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Większą niż ustawowa -- margines na trąbienie.

    Ustawowo nie możesz trąbić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 188. Data: 2012-05-19 11:56:00
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-19 11:30, to wrote:
    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Najgłupszy przepis jaki istnieje. Po chuj ścieżka ma być po obu stronach?
    > Żeby była droższa?

    ROTFL. No tak. nic tylko należy rowerem lawirować raz z na jedną, raz na
    drugą stronę drogi bo akurat tam jakiś kretyn umieścił ścieżkę.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 189. Data: 2012-05-19 11:58:51
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-19 11:28, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Rok temu przejechałem pół miasta na rowerze i żadnego problemu nie było.
    > Ale oczywiście niedorajdy mają problem ze wszystkim, zresztą nic
    > dziwnego, jak ktoś kieruje rowerem jak 40-tonową ciężarówką. Ja zawsze
    > wychodziłem z zasady, że czasem nagnę przepisy dla siebie, a czasem komuś
    > odpuszczę, jeśli ma to sens ze względu na płynność ruchu.
    > Problemy z
    > jazdą na rowerku mają tylko ci, którzy tego nie potrafią.

    To teraz dla odmiany spróbuj pojechać przestrzegając _WSZYSTKICH_
    przepisów. Tych o minimalnej szerokośći chodnika, korzystania ze ścieżek
    itp. Jeśli jesteś choć odrobinę inteligentny to zdasz sobie sprawę z
    wielu durnot - które niemiłosiernie utrudniają poruszanie się.
    A właśnie przestrzegania wszystkich przepisów oczekują piesi i kierowcy.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 190. Data: 2012-05-19 12:02:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > Utrudnianiem ruchu nie jest dbanie o swoje bezpieczeństwo.

    Jazda trzech pedalarzy obok siebie to dbanie o swoje bezpieczeństwo?

    --
    Best regards,
    RoMan