  • 171. Data: 2012-05-19 11:40:24
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Zawsze mnie rozbawia argument o tym jakoby jadącego na rowerze nie było
    > stać na samochód :-)
    > Często jest to, przejaw jedynie ignorancji.

    Nie, to jest fakt. Połowa tych wojujących wcale nie kocha rowerków tak
    bardzo jak deklaruje, tylko nie stać ich na samochód albo moto, ew. nie
    potrafią tym jeździć i dorabiają ideologię.

    > Co do ścieżek natomiast: w Polsce jak to w kraju, w którym przepisy
    > rzadko są rozsądne, najpierw uchwala się nakaz poruszania po ścieżkach
    > rowerowych zakazując poruszania po chodnikach a następnie produkuje w
    > bólach krótkie, koślawe odcinki tworów prowadzących z nikąd do nikąd
    > szumnie nazywanych ścieżkami rowerowymi.

    Zakaz poruszania się rowerem po chodnikach to idiotyzm.

  • 172. Data: 2012-05-19 11:42:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > ok, ale ty nie jestes od egzekwowania powyzszego

    Ale zatrąbić koło ucha mogę. Rowerzysta jadący tam gdzie nie powinien
    niewątpliwie stwarza zagrożenie, co uzasadnia użycie sygnału dźwiękowego.

    > Rozczaruje cie. Na sciezkach i chodnikach jest znacznie gorzej.

    Przestań bredzić.

  • 173. Data: 2012-05-19 11:43:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > Nawiasem mowiac na 70% ulic w Berlinie wprowadzono juz ograniczenie
    > predkosci do 30km/h.
    > My, rowerzysci walczymy m.in. o to zeby cos takiego wprowadzic w W-wie.
    > Wtedy DDR nie beda potrzebne.

    A może po prostu kopnij się w głowę? To powinna być skuteczniejsza
    terapia.

  • 174. Data: 2012-05-19 11:43:54
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 23:06, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Coś jak Ty ze swoimi szlakami rowerowymi.

    Elementarne błędy w Twojej logice: ja nie oczekuję, że inni dla mojej
    wygody nie będa po drogach jeździć a Ty tak! Zatem przestań pisać bzdury!

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 175. Data: 2012-05-19 11:45:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Tylko skala jest "nieco" inna. Tak wielokrotnie inna. Wyobraź sobie
    > drogę na której więcej jest pieszych/rowerów niż samochodów, jest
    > znacznie węższa i jedź po niech z uśmiechem na twarzy ... dodatkowo
    > skacząć przez 20cm krawężniki, ponieważ ktoś maźnął kreskę na chodniku i
    > nazwał ją ścieżką.

    Ja nawet teraz potrafię wskoczyć rowerem (całym) na krawężnik. Bokiem
    pewnie też, chociaż musiałbym pewnie trochę poćwiczyć. Wy tego nie
    potraficie? ROTFL, pedalarze od siedmiu boleści. Mówiłem, że to same
    niedorajdy i stąd większość problemów.

  • 176. Data: 2012-05-19 11:46:57
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 09:30:46 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Najgłupszy przepis jaki istnieje.

    No tak, bo przecież Ty, prowadząc samochód, zawsze stosujesz się do
    ograniczeń prędkości, które są na pasie w drugim kierunku, tzn.: po lewej
    stronie.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 177. Data: 2012-05-19 11:47:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Podaj przykład ilu ludzi zabili rowerzyści a ile osób debile w
    > samochodach ? A gdy już wrócisz na ziemię, to wrócimu do rozmowy.

    Problem polega na tym, że jeżeli walniesz w idiotę na rowerze Z JEGO
    WINY, to i tak czeka Cię zapewne mało przyjemny proces karny na którym
    będziesz udowadniał, że nie jesteś wielbłądem.

  • 178. Data: 2012-05-19 11:47:46
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 09:30:46 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > Po chuj ścieżka ma być po obu stronach?
    > Żeby była droższa?

    A wracając do sedna sprawy: po to, żeby była bezpieczna.
    Najniebezpieczniejsze jest zmienianie strony jezdni. Ale Ty, w swojej
    puszce, tego nie robisz, więc sprawa załatwiona.

  • 179. Data: 2012-05-19 11:48:19
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 09:31:40 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin MadMan

    > Nie sądzę, samochód jest dość szeroki i czasem po prostu nie da się
    > zrobić dwukierunkowej jezdni.

    Rower też jest dość szeroki i czasem po prostu nie da się zrobić
    dwukierunkowej DDR.

  • 180. Data: 2012-05-19 11:48:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Średnia 50kmh w centrum w czasie, kiedy wszyscy jadą do/z pracy? Bitch,
    > please, emerytowane rowerzystki wyprzedzą cię bez problemów.

    Kto mówi o średniej? Piłes coś?