eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPedalarzeRe: Pedalarze
  • Data: 2012-05-22 12:12:16
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    >>> mysle, ze aby toczyc dalsza dyskusje, musiałbys spisać jakis swój
    >>> własny PoRD. Bo zaczynam mysleć, ze masz zmiar zmienic ograniczenia
    >>> predkosci na predkosci minimalne.
    >>
    >> Już dawno to zrobiłem. ;-)
    >>
    > gdzie można przeczytac?

    A choćby na tej grupie.
    Archiwum z ostatnich 15 lat. ;-)

    >>
    >>>A wszystko co jedzie wolniej niz ograniczenie + 20 -
    >>> spychałbys na pobocze jako nie nadajace sie do poruszania po trasie,
    >>> gdzie ty akurat jedziesz.
    >>
    >> Ależ skąd.
    >> Na każdej trasie.
    >>
    > ?

    Nie ma znaczenia czy jadę ja, nikt, albo ktoś inny.

    >> Nie, to Ty uparcie nie chcesz przyjąć do wiadomości prostego faktu.
    >>
    > Nie to ty nie chcesz (i mozemy tak do usranej smierci)

    Jasne, dopóki nie będziesz chciał.


    >
    >>> Wysyłasz rowerzystów tam gdzie sa piesi, czyli co prawda zmniejszasz
    >>> ryzyko
    >>> rowerzystów ale zwiekszasz dla pieszych.
    >>
    >> Oczywiście.
    >> Ryzyko dla pieszych będzie daleko mniejsze niż dla rowerzystów na
    >> drodze.
    >>
    > skąd taki wniosek?

    Prędkość i masa mają znaczenie?



    > Argumentacja była taka, ze samochody jezdza 3 razy szybciej od roweró

    Nie 3 a 6.

    >stąd
    > wielkie zagrozenie dla rowerzystów.
    > Ale rowerzysci tez jezdza 3 razy szybciej niz piesi.

    Ale różnica to 10 km/h, a nie 100 km/h.
    Nawet jak wpadniesz przy 10 km/h w mur to niewiele Ci się stanie.


    >> I będzie wygodny, tyle że nie dla rowerzystów.
    >> Ale wcale nie uważam, że to są święte krowy, których wygoda ma być
    >> celem nadrzędnym, a wręcz przeciwnie.
    >> Chcą uprawiać swoje fanaberie, to muszą pocierpieć i nie przeszkadzać
    >> w normalnym transporcie, w tym zarabianiu na życie.
    >>
    > znów mylisz pojecia.
    > Dlaczego uwazaszx, ze dojazd rowerem do pracy to nie jest zarabianie na
    > zycie?

    Mówimy o ogóle, a nie o Waszych marginesach.

    > Moje postulaty są słuszne, a czy jakiś rowerzysta uzna ich realność
    >> wisi mi i powiewa.
    >>
    > skoro są słuszne, to na pewno łatwo uda ci się je przeforsować do
    > prawodawstwa.

    Nie widzę związku.
    Podobnie jak między słusznością czegoś a polityką i prawem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: