  • Data: 2012-05-21 15:06:09
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-21 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > przykro mi. Ale mowiłem serio - to był komplement.

    Dobra, dobra - ja też pisałem poważnie. Różnie to bywa w życiu
    i ludzie są różni. Do rozsądnych nigdy nic nie miałem (sam nieraz
    jeżdżę po chodniku ze względów bezpieczeństwa) i ten wypadek
    też nie zmieni mojego zdania o rowerzystach globalnie. Zresztą
    życzyłbym sobie i innym lepszych dróg/chodników/ścieżek/oznakowania
    itd. czy też mniejszej ilość baranów różnej maści, niezależnie od tego
    w jaki sposób się aktualnie poruszają.