-
Data: 2012-05-21 12:07:55
Temat: Re: Pedalarze
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2012-05-21 11:36, Cavallino wrote:
>
> Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:jpcv53$qsd$...@i...gazeta.pl...
>> On 2012-05-21 10:16, Cavallino wrote:
>>>
>>> Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
>>> wiadomości grup dyskusyjnych:
>>>>> to, ze wtedy mozna puscic inaczej potoki samochodów.
>>>>> Przykładowo, jeżeli dla pieszych jest czerwone, mozna puscic jakies
>>>>> prawo
>>>>> czy lewo skrety na bezwarunkowym zielonym.
>>>>
>>>> No właśnie specjalnie przygłądałem się tym skrzyżowaniom i nie
>>>> zaważyłem takiego wykorzystania. Niestety sprzęt najwyraźniej pozwala
>>>> na więcej niż sa w stanie wykorzystać.
>>>
>>> Ale to dotyczy nie tylko akurat przejazdów dla rowerów.
>>
>> Zgadza się. Ale przyciski w wielu miejscach to dodatkowy kretynizm.
>
> Zależy czy jest dostowany do ruchu rowerowego panującego w danym miejscu.
> Jeśli rower jedzie raz na kwadrans, to logiczne, że musi poczekać,
> przecież nie będziesz blokował samochodów co 1,5 minuty.
Ale ja nie mam myśli samotnego przejazdu dla rowerów/przejścia - tutaj
przycisk jest wskazany. Chodzi mi o normalne skrzyżownie i brak
automatycznego zielonego na przejściu gdy samochody jadą równolegle -
dla mnie to wkurzające. Dojadę chwile po zaświeceniu zielonego dla
samochodów i musze jak kołek stać całe zielone dla samochodów, całe
czerwone i dopiero na kolejnym zielonym moge jechać.
>>> Wiele jest skrzyżowań, że gołym okiem widać, iż niektóre kierunki mogą
>>> spokojnie być puszczone równocześnie i dłużej, a zielone dla pieszych
>>> czy rowerów w zupełnie innym momencie i pewnie też dłużej.
>>> Po prostu to przerasta naszych drogowców.
>>
>> Dokładnie tak. Radośnie swiecące się czerwone światła dla obu
>> kierunków ruchu. A jak już tak żalić się, to brak bezkolizyjnych
>> prawoskrętów, które rozładowały by doskonale ruch.
>
> Howgh.
> Albo nieumiejętne wykorzystanie pętli indukcyjnych - one nie powinny
> sygnalizować, że pierwszy samochód wjechał, tylko w zależności od
> potrzeb wydłużać cykl świateł dla najbardziej zakorkowanego kierunku.
Zgadza się powinno być umieszczone w odpowiednio obliczonych odległościach.
> Typowy przykład - korek tylko na lewoskręcie z jednego kierunku, ale
> przy okazji blokujący kierunek na wprost.
> Przecież aż się prosi, żeby puścić kilka razy więcej samochodów na tym
> lewoskręcie, np. 3 minuty non stop, tak żeby skrzyżowanie się
> rozładowało, nikogo z przeciwka nie zbawi jak poczeka RAZ o minutę
> dłużej niż zazwyczaj, za to potem sam przejedzie na jednej zmianie
> świateł zamiast na trzech.
Wyślij postulat do zarządcy - może nie wywalą do kosza.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.12 12:35 kakmar
- 21.05.12 12:39 Artur Maśląg
- 21.05.12 12:59 Budzik
- 21.05.12 12:59 Budzik
- 21.05.12 12:59 Budzik
- 21.05.12 12:59 Budzik
- 21.05.12 13:14 Artur Maśląg
- 21.05.12 13:48 J.F
- 21.05.12 13:50 kamil
- 21.05.12 13:51 to
- 21.05.12 13:51 to
- 21.05.12 13:53 to
- 21.05.12 14:09 Maseł
- 21.05.12 14:43 kakmar
- 21.05.12 14:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=