-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pedalarze
Date: Mon, 21 May 2012 00:59:22 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 26
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <jp3bsu$c47$1@mx1.internetia.pl> <jp3d6p$lup$1@inews.gazeta.pl>
<jp3dtg$ije$1@mx1.internetia.pl> <jp3hdf$rd$1@mx1.internetia.pl>
<jp3ij9$uk1$1@usenet.news.interia.pl>
<jp3imh$cvv$37@usenet.news.interia.pl> <jp3ja0$9ih$1@inews.gazeta.pl>
<4fb5e407$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<jp4p22$qh1$1@mx1.internetia.pl> <jp4t10$cvv$50@usenet.news.interia.pl>
<2...@m...cs.put.poznan.pl>
<4fb8d729$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@m...cs.put.poznan.pl>
<4fb9132a$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<jpb43v$145$1@inews.gazeta.pl>
<4fb914c8$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<c...@m...cs.put.poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.16.19.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1337561962 10359 79.173.16.19 (21 May 2012 00:59:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 May 2012 00:59:22 +0000 (UTC)
X-User: budzik62
X-Antivirus: avast! (VPS 120520-1, 2012-05-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450439
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Maseł m...@p...onet.pl ...
>>>>> Skoro nie ma pasa rozdziału między nimi, to lepiej (bezpieczniej)
>>>>> jest jak stoi tak jak teraz.
>>>>
>>>> Powinien stać C13/C16 z pionową kreską.
>>>
>>> W żadnym przypadku, bo wtedy pedalarze mieliby taki argument do
>>> zaśmiecania jezdni swoim dupskiem, jakim usiłował się posłużyć
>>> kolega Maseł.
>>>
>> ale on ma racje, skoro to nie jest wydzielona DDR a chodnik połączony
>> z pasem dla rowerów to zdecydowanie powinno byc C13/C16.
>> A tak jest "coś się komuś wydawało" zamiast oznakowania.
>> No chyba ze oznakowanie dróg wprowadza się nie w oparciu czym te
>> drogi są, tylko w oparciu o to, co mowi kolega Maseł.
>
> Nooo, spokojnie. Ja nie jestem wykladnia prawa. Ja tylko cytuje jedna
> z jego interpretacji. A cytuje wlasnie ta - bo barzo mi sie ona podoba
> i odpowiada mojemu swiatopogladowi :-)
ale ja sie nie wypowiadałem w temacie "czy rowerzysta musi jechac po ciągu
pieszo rowerowym" tylko zgodziłem się, że pokazane wczesniej miejsce jest
zle oznaczone i powinno miec oznaczenie C13/c!6 po prawej stronie a nie C13
po lewej, bo w takiej konfiguracji C13 odnosi sie oczywiscie do drogi
znajdujacej sie po lewej stronie znaku czyli do drogi dla samochodów.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.12 02:59 Budzik
- 21.05.12 02:59 Budzik
- 21.05.12 02:59 Budzik
- 21.05.12 03:12 T...@s...in.the.world
- 21.05.12 03:14 T...@s...in.the.world
- 21.05.12 03:51 T...@s...in.the.world
- 21.05.12 06:12 Shrek
- 21.05.12 06:16 Shrek
- 21.05.12 06:52 MadMan
- 21.05.12 07:06 Shrek
- 21.05.12 08:36 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 21.05.12 08:42 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 21.05.12 08:48 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 21.05.12 09:41 Cavallino
- 21.05.12 09:43 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=