  • Data: 2012-05-19 12:59:25
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Wiesz, inaczej zasuwa się np. z Os. Lecha przez most Rocha, a inaczej
    > przez Stary Rynek....

    oczywiscie. So? Stary rynek to miejsce które raczej omijałbym, gdyby
    zalezało mi na szybkim przemieszczaniu po miescie. Ale tylko mały wyjątek,
    zreszta skrajny.
    A reszta miasta?

    IMO do kazdego trzeba pryłozyc inna miare.
    Przykładowo, mnie nie prseszkadza rowerzysta czy pieszy ktory przechodzi na
    czerwonym swietle. Byle robił to mądrze i na własną odpowiedzialność.
    Przykładowo mi nie rzeszkadza kierowca ktory jedzie 120 po KAtowickiej,
    bardziej taki ktory jedzie 70 poza miastem bo sie boi a przeciez prawo nie
    zakazuje.
    Przykładowo mi nie przeszkadza kierowca ktoryw korku zmienia pas bez
    kierunkowskazu, ale juz opuszczenie ronda bez dania wczesniej sygnału innym
    karałbym mandatami. I to srogo.
    Przykładowo nie denerwuje mnie powoli ruszajaca ciezarówka (pod warunkiem
    ze stoi na prawym pasie) ale juz nieuków którzy nie umieja szybko ruszyć
    osobówkami odsyłałbym z powrotem na kurs.
    Reasumujac - każdego na drodze staram sie traktowac tak, jak oceniam jego
    zasoby. Dlaczego? Bo sam też chciałbym, aby mnie tak traktowano.

    A propos ruszania - jak to jest mozliwe, ze moj kilkunastoletni gruchot,
    ktory pali 6,5l 95-tki na 100, potrafi przy ruszaniu wyprzedzic 90%
    samochodów na skrzyzowaniu. To jak ma nie być korków?