  • Data: 2012-05-18 09:28:23
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-18 09:21, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ale do kogo pretensje?

    Widzisz u mnie jakieś pretensje ? :-) Ja stwierdzam fakt. Najpierw
    biadolą, że rower be na chodniku, później że be na drodze...
    Rower jest świetnym środkiem komunikacji i należy w kóncu zrozumieć, że
    ludzie w dużej mierze mają ochotę w ten sposób się poruszać. I nie ma to
    nic wspólnego z chęcią/faktem posiadania samochodu.

    > Przecież nigdy nie twierdziłem, że w Polsce przepisy ustala ktoś kto ma
    > choć odrobinę oleju we łbie.
    >
    > Zgadzamy się, że rower ma jeździć prędzej po chodniku niż jezdni.

    Niezupełnie. Rower bez problemu może poruszać się po drodze ruchu nie
    utrudniając.

    W mieście ?

    --
    pozdrawiam,