  • Data: 2015-04-26 09:37:05
    Temat: Re: Pecet sam usypia się
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "PeJot" <P...@n...pl> wrote in message
    news:mhgqpp$b55$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie wiem czy dokładnie przeszukałem.
    > Można prosić o uzupełnienie ścieżki, gdzie tego szukać : mój komputer ->
    > ppm -> zarządzaj -> podgląd zdarzeń -> ???

    po polsku to zdaje sie dzienniki systemu windows, system,

    i tam zdarzenia kernel power 38-42

    najlepiej oczywiscie szukac po dacie i godzinie kiedy nastapilo
    zdarzenie

    http://www.instalki.pl/images/demo/podglad_zdarzen_2
    .jpg

    http://www.overclockers.com/forums/attachment.php?s=
    18bd7b766531596fa3d6889fe8b846d6&attachmentid=98035&
    stc=1&d=1312481673

    --
    http://db.org.pl/