  • Data: 2009-07-21 08:20:15
    Temat: Re: Pavilion dv3660 - BIOS i XX
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 19:11:54 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

    > 1) Dlaczego musi?

    Bo taki jest "prikaz" gory. W calej firmie ma byc jeden system i koniec.

    > 2) To trzeba było kupić inny komputer. Od lat powtarzam, że
    > notebooki to systemy "zamknięte" i raczej należy zakładać,
    > że jak kupuje się notebooka np. z Vistą, to trzeba tej
    > Visty używać.

    Mnie to mowisz?:) Problem w tym ze ktos sobie upatrzyl wlasnie ten konkretny
    model. Absolutnie nie precyzyjac ze ma byc z XP.. dopiero potem sie okazalo.
    A ze to ktos wlasnie z "gory", to sam rozumiesz - zero dyskusji. ma byc
    kupione i juz. W 100% sie zgadzam z tym co napisales.. tyle ze to teraz i
    tak nie ma znaczenia.
    Uzylem nLite. System poszedl, teraz mam gigantyczna zagwozdke ze
    sterownikami bo HP udostepnie tylko dla Visty i *nie* zamierza wspierac XP.
    A dla zainteresowanych - tam jest BIOS H2O Inside, zamiast Award lub Ami.
    Silnie zmodyfikowany.. i faktycznie mozna co najwyzej zmienic date,
    kolejnosc napedow czy zalozyc haslo. No, wlaczyc jeszcze technologie
    wirtualizacji.. i tyle.
    Wprawdzie jestem niemal pewien ze mozna jakos wlaczyc menu zaawansowane..
    konsultant HP nie zaprzeczal temu,jedynie twierdzil iz polityka HP zabrania
    mu podawac takich informacji.

    --
    Mark