  • 21. Data: 2018-11-29 13:08:17
    Temat: Re: Patologia drogowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:378b25e2-96f1-463f-b45f-d5ea9f1eff7d@go
    oglegroups.com...
    >--Moze lepiej, zeby nie kusilo - bo bedziesz jezdzil 50 i bedzie
    >bezpiecznie na drogach :-)

    >ci co leza na cmentarzach pewnie przyznaja ci racje

    >PS na trasie mozna deptac ale w zabudowanym nie powinno juz byc ofiar
    >smiertelnych wiec jesli towarzystwo nie potrafi sie ogarnac trzeba
    >siegnac po kija

    A jakby tak w trasie wprowadzic 70 i nastawiac FR z automatami, to i
    poza zabudowanym nie byloby smiertelnych.

    Ale nawet Szwedzi mowia temu pomyslowi NIE :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-11-29 13:15:54
    Od: p...@g...com

    --A jakby tak w trasie wprowadzic 70 i nastawiac FR z automatami, to i
    poza zabudowanym nie byloby smiertelnych.

    poza miastem czy na autostradach wyzsze predkosci sa pozadane a w miescie
    niekoniecznie

    --Ale nawet Szwedzi mowia temu pomyslowi NIE :-)

    nastepny krok to strefy 30 w centrach miast :-)

  • 23. Data: 2018-11-29 17:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > U nas też już ścigają za udostępnianie pojazdów osobom bez PJ.

    Naprawde? Znaczy nie moge pozyczyc auta kumplowi ktory chciałby pozyczyc
    go komus innemu tylko dlatego ze ten kumpel nie ma prawa jazdy?
    Wtedy ja odpowiadam za jego przewiny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 24. Data: 2018-11-30 07:23:49
    Od: p...@g...com

    --Naprawde? Znaczy nie moge pozyczyc auta kumplowi ktory chciałby pozyczyc
    go komus innemu tylko dlatego ze ten kumpel nie ma prawa jazdy?
    Wtedy ja odpowiadam za jego przewiny?

    pozyczanie auta osobom trzecim to jest w ogole sredni pomysl ... sankcje prawne nie
    beda tu jakies dramatyczne (zawiasy ?) ale aspekt finansowy kiedy TU bedzie w stanie
    udowodnic przed sadem razaca niedbalosc jest duzo bardziej bolesny bo wtedy bulisz za
    np. uszkodzone auto i wszystkie wyrzadzone szkody, swiadomosc prawna w spoleczenstwie
    jest raczej niska ale wystarczy pare reportazy w TVN nt. "Pozyczylem szwagrowi auto a
    kommornik zabral mi dom" zeby towarzystwo sie ogarnelo :-)

  • 25. Data: 2018-11-30 15:02:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    29 Nov 2018 16:59:48 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Naprawde? Znaczy nie moge pozyczyc auta kumplowi ktory chciałby pozyczyc
    > go komus innemu tylko dlatego ze ten kumpel nie ma prawa jazdy?
    > Wtedy ja odpowiadam za jego przewiny?

    Jeżeli wiesz, że ten kumpel nie ma PJ, to możesz spodziewać się problemów.
    A jeżeli będzie jeszcze pijany, to na bank.

  • 26. Data: 2018-12-01 02:07:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 08:44, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/zielona-gora-potracil-nastolatk
    a-i-uciekl,887310,s.html

    > pomijajac najgosze zyczenia dla sprawcy widac dwie bardzo niepokojace rzeczy:
    > - monitoring nie jest w Zielonej Gorze obserwowany na biezaco
    > - policja nie pilnuje typow ktorzy maja orzeczony zakaz prowadzenia pojazdow

    A ja widzę, że piesi nie rozglądają się

  • 27. Data: 2018-12-01 02:14:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-29 o 13:15, p...@g...com pisze:
> [...]
    > poza zabudowanym nie byloby smiertelnych.
    >
    > poza miastem czy na autostradach wyzsze predkosci sa pozadane a w miescie

    To jest po to by doić ludzi a nie po to by by było bezpiecznie. Jakby
    miało być bezpiecznie to byś miał inteligentne światła na przejściu i
    inteligentne samochody.

  • 28. Data: 2018-12-01 03:45:03
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-30 o 07:23, p...@g...com pisze:
> [...]
    > Wtedy ja odpowiadam za jego przewiny?
    >
    > pozyczanie auta osobom trzecim to jest w ogole sredni pomysl ... sankcje prawne nie

    A będą jakiekolwiek? .

  • 30. Data: 2018-12-01 11:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > spoleczenstwie jest raczej niska ale wystarczy pare reportazy w TVN
    > nt. "Pozyczylem szwagrowi auto a kommornik zabral mi dom" zeby

    Hmm, ciekawe. Mozesz rozjasnic temat?
    Co musiałby sie stac, zebym ktos chciał mnie zlicytowac dlatego, ze
    pozyczyłem komus auto? (dodam ze z waznym OC)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 29. Data: 2018-12-01 11:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Jeżeli wiesz, że ten kumpel nie ma PJ, to możesz spodziewać się
    > problemów. A jeżeli będzie jeszcze pijany, to na bank.

    Załózmy ze nie wiem...
    Ale mniejsza o to - dlaczego ja odpowiadam za czyjes przewiny? Z jakiej
    konstrukcji prawnej miałoby to wynikac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie