  • Data: 2018-11-30 07:23:49
    Temat: Re: Patologia drogowa
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Naprawde? Znaczy nie moge pozyczyc auta kumplowi ktory chciałby pozyczyc
    go komus innemu tylko dlatego ze ten kumpel nie ma prawa jazdy?
    Wtedy ja odpowiadam za jego przewiny?

    pozyczanie auta osobom trzecim to jest w ogole sredni pomysl ... sankcje prawne nie
    beda tu jakies dramatyczne (zawiasy ?) ale aspekt finansowy kiedy TU bedzie w stanie
    udowodnic przed sadem razaca niedbalosc jest duzo bardziej bolesny bo wtedy bulisz za
    np. uszkodzone auto i wszystkie wyrzadzone szkody, swiadomosc prawna w spoleczenstwie
    jest raczej niska ale wystarczy pare reportazy w TVN nt. "Pozyczylem szwagrowi auto a
    kommornik zabral mi dom" zeby towarzystwo sie ogarnelo :-)