  • 61. Data: 2009-04-07 22:17:18
    Temat: Re: Patent dot. techniki jazdy
    Od: PQ <j...@i...pl>

    Lusterka sie znudziły i lakiernika dawno nie odwiedzalas...
    Ot i wszystko.
    Zapisz sie na BINGO dla kobiet po klimakterium
    pozdro...

  • 62. Data: 2009-04-08 09:54:17
    Od: k...@g...com

    On 3 Kwi, 15:53, "Hanna" <g...@o...pl> wrote:
    > Tak, tak jestem stara, zakompleksiona, a w ogóle o nieśmiałym facetem, ale nie
    > ustapię. Przepisy odnoszą się do wszystkich użytkowników dróg jednakowo.
    > Bezczelność i cwaniactwo na drodze musi być tępione jak muchy po deszczu.

    Hehe, straznik teksasu normalnie. Tylko wiesz, jak cie ktory poslucha,
    zdecyduje, ze tez bedzie tepil cwaniactwo i bezczelnosc i za toba
    zawroci, to tym pajero nie uciekniesz za daleko. A wtedy bedzie
    bolalo, i bedziesz tu jeczec w innym tonie. Hihi. Lubie takich
    kozakow, (takie kozaczki?), wymiekajacych psychicznie jak sie troche
    za nimi pojezdzi, im was wiecej, tym chetniej sie bede wyjezdzal
    rozerwac na miasto. A lustra i lampy do pajero po ile sa? Bo opony to
    wiem.
    K.14.

  • 63. Data: 2009-04-08 09:59:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    k...@g...com pisze:

> [...]
    > za nimi pojezdzi, im was wiecej, tym chetniej sie bede wyjezdzal
    > rozerwac na miasto. A lustra i lampy do pajero po ile sa? Bo opony to

    przebijasz im opony? tak to tylko klingoni...

    --
    gildor
    9'99

  • 64. Data: 2009-04-08 10:09:49
    Od: n...@s...com

    On Wed, 08 Apr 2009 11:59:35 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >przebijasz im opony? tak to tylko klingoni...

    Podepne sie pod Twojego posta bo Kocyka postow tysz nie widze.
    Kocu, byćże dobrze ulozony i piszze jak bialy czlowiek i Gildor!
    fenkjuforjurkoperejszyn.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 65. Data: 2009-04-08 10:20:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Podepne sie pod Twojego posta bo Kocyka postow tysz nie widze.
    > Kocu, byćże dobrze ulozony i piszze jak bialy czlowiek i Gildor!
    > fenkjuforjurkoperejszyn.

    klingoni nie sluchaja ludzkich próśb.
    przy okazji, a nie łatwiej by Ci było zmienić newsserwer na taki, który
    widzi posty gógla? wygląda na to, że bardziej to Ty tracisz na tym niż
    my, góglarze :)

    --
    gildor
    9'99

  • 66. Data: 2009-04-08 11:08:51
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Podepne sie pod Twojego posta bo Kocyka postow tysz nie widze.

    Nie tak łatwo zobaczyć przezroczystego klingona. I do tego komendanta.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 67. Data: 2009-04-08 11:09:08
    Od: n...@s...com

    On Wed, 08 Apr 2009 12:20:27 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >klingoni nie sluchaja ludzkich próśb.

    a dzial protoplazmowych ?

    >przy okazji, a nie łatwiej by Ci było zmienić newsserwer na taki, który
    >widzi posty gógla?

    niestety scigącpeel nie dziala.

    > wygląda na to, że bardziej to Ty tracisz na tym niż my, góglarze :)

    Czego oczy nie widza..... :)

    pozdr
    newrom

  • 68. Data: 2009-04-08 11:21:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > a dzial protoplazmowych ?

    a nie wiem. jego zapytaj.

    > niestety scigącpeel nie dziala.

    działa działa. tylko teraz gorzej niż gógle.

    > Czego oczy nie widza..... :)

    chyba powinienem się obrazić. powinienem?

    --
    gildor
    9'99

  • 69. Data: 2009-04-08 11:25:33
    Od: n...@s...com

    On Wed, 08 Apr 2009 13:21:09 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >a nie wiem. jego zapytaj.

    pytam, ale nie rozumie. Albo celowo sie ukrywa bo nie widze
    odpowiedzi.

    >działa działa. tylko teraz gorzej niż gógle.

    aha.

    >chyba powinienem się obrazić. powinienem?

    Nie wiem, Anki zapytaj!

    pozdr
    newrom
    PS. i nie pytaj jakiej Anki!

  • 70. Data: 2009-04-08 11:43:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > pytam, ale nie rozumie. Albo celowo sie ukrywa bo nie widze
    > odpowiedzi.

    on zagląda raz na parę miesięcy i nie będzie zmieniał czytnika tylko
    dlatego. tak powiedział

    > aha.

    > Nie wiem, Anki zapytaj!

    daj ją do telefonu