  • 51. Data: 2009-04-06 08:42:46
    Temat: Re: Patent dot. techniki jazdy
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Gdyby jej stary Harleya zostawil to moze...

    Spoko - kupi Ci nówkie ze salonu, za przymykanie oka na rozstępy,
    cellulit, nieświeży oddech i obwisłości... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 52. Data: 2009-04-06 14:06:27
    Od: "Hanka" <g...@o...pl>

    > Hanna pisze:

    ale dlaczego kolego jesteś wulgarny. rozumiem bardzo mały wymiar twojego
    prącią jak u większości włąscicieli jednośladów, ale to jeszcze nie powód do
    agresji. co patrzę na tych właścicieli to ten z nadwagą, tamten z prąciem
    komara, ten łysy, tamten w tatułarzach, ten kurdupel, tamten niedogolony, itd.
    rozumiem, że szukają samoakceptacji, ale to chyba nie tędy droga.
    pzdr.
    Hanna

  • 53. Data: 2009-04-06 14:13:58
    Od: "Hanka" <g...@o...pl>

    > dajcie jej/jemu spokój. Nie kazdy moze zaakceptowac korki z Nieporetu do
    > Wawy i frustracja wylewa sie uszami.
    > Widac akurat ten osobon sobie nie radzi z tym

    masz rację, ale od wczoraj przez 2 km 500-tką sie strasznie za mną irytował.
    próbował nawet z prawej strony przez pobocze, ale jak on pobocze to ja też :-
    )) zaczyna mnie pasjonować praktyczne doskonalenie nauki motocyklistów jazdy.
    pierwszy raz zaprezentował mi naukę spychania do rowów ścigaczy mój sąsiad,
    kierowca cystern i bardzo mi się to podoba :-) ha ha
    Buziaczek

  • 54. Data: 2009-04-06 14:16:24
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 6 Kwi, 16:06, "Hanka" <g...@o...pl> wrote:

    > ale dlaczego kolego jesteś wulgarny. rozumiem bardzo mały wymiar twojego
    > prącią jak u większości włąscicieli jednośladów,

    jeśli malutki motocykl może być przedłużeniem prącia, to czymż jest
    padziero, droga niewiasto? wagonem sylikonu?

    - gildor

  • 55. Data: 2009-04-06 14:42:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 16:13:58 +0200, Hanka napisał(a):

    /| /| | |
    ||__|| | Please don't |
    / O O\__ feed |
    / \ the trolls |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 56. Data: 2009-04-06 17:36:36
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Hanka pisze:
    ...>8
    > pierwszy raz zaprezentował mi naukę spychania do rowów ścigaczy
    > mój sąsiad, kierowca cystern i bardzo mi się to podoba :-) ha ha

    Czyli stale parkuje na "Twoim parkingu" a raz Cie "wzial w trase na
    abonament"??
    Nie wierz mu, lansowal sie i tyle!

    Chyba pozdrawiam
    --
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 57. Data: 2009-04-07 08:38:57
    Od: n...@s...com

    On Mon, 06 Apr 2009 16:06:27 +0200, "Hanka" <g...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >komara, ten łysy, tamten w tatułarzach, ten kurdupel, tamten niedogolony, itd.

    Co jeszcze musimy zrobic byscie nas zauwazyli ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 58. Data: 2009-04-07 09:03:19
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Co jeszcze musimy zrobic byscie nas zauwazyli ?

    ... i co to są tatułarze?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 59. Data: 2009-04-07 09:26:18
    Od: t...@g...com

    On 7 Kwi, 11:03, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > ... i co to są tatułarze?

    ta tam, ta tu łażę

  • 60. Data: 2009-04-07 09:40:06
    Od: adam mossakowski <s...@g...com>

    jak kiedys usyszycie o wypadku w ktorym bralo odzial Pizdziero to po
    prostu wyslijcie list do prokuratury ze macie byc moze nowe
    okolicznosci dotyczace zdazenia z linkiem do tego watku, sprawdza czy
    to ta sama osoba pisalal i tyle.
    bo to co pisze ta "kobieta" , i byc moze zrobi bedzie okolicznosciami
    obciazajacymi bo juz nikt jej w tedy nie uwiezy ze musiala dziure
    omijac czy cos,
    a robiac naprawde takie manewry jak pisze wkocnu kogos zabije albo
    powaznie uszkodzi

    poozdr