  • 41. Data: 2009-04-05 05:55:15
    Temat: Re: Patent dot. techniki jazdy
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" napisał w wiadomości

    > Jak widze ze za kolkiem siedzi jakis kretyn! Potrafie nawet wtedy pojechaC
    > inna trasa byle by tylko z daleka od idioty :)

    Bo Ty masz dar. Wiekszość ropoznaje kretynów
    dopiero na zdjęciach...RTG ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 42. Data: 2009-04-05 06:50:24
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jak widze ze za kolkiem siedzi jakis kretyn! Potrafie nawet wtedy pojechaC
    > inna trasa byle by tylko z daleka od idioty :)
    > Moze dzieki temu przezylem ponad 50 sezonow na 2 kolkach?

    No co Ty, Romeczku, jezdziles na wojnie w Koreanskiej i, wedle kombatanckich
    zasad, liczy Ci sie podwojnie ? ;) Nie dodajesz sobie troszku, he?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 43. Data: 2009-04-05 10:48:42
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 02-04-2009 o 13:12:21 Hanna <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > przeciwka
    > jedzie osoba na obcęgach, która wymija inne pojazdy po naszym pasie mimo
    > lini
    > ciągłej po środku.
    > Należy wówczas:
    > delikatnie zjechać na skrajnie naszego pasa, ale NIE WOLNO JEJ
    > PRZEKRACZAĆ!
    > Osobyn na obcęgach MUSZĄ zjechać, alboo ........ idą pomiędzy pojazdy. My
    > trzymamy cały czas skrajnie :-)))) i nie odpuszczamy. Strasznie ich to
    > irytuje :-)), ale uczą się kultury (i to jak szybko :-)).

    dajcie jej/jemu spokój. Nie kazdy moze zaakceptowac korki z Nieporetu do
    Wawy i frustracja wylewa sie uszami.
    Widac akurat ten osobon sobie nie radzi z tym

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
    t3rror.eu

  • 44. Data: 2009-04-05 19:21:30
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Kefir pisze:
    ...>8
    > No co Ty, Romeczku, jezdziles na wojnie w Koreanskiej i, wedle
    > kombatanckich zasad, liczy Ci sie podwojnie ? ;) Nie dodajesz sobie
    > troszku, he?

    I tu Cie mam :)
    Latwo policzyc. W N-K (a jescze latwiej tu:
    http://www.absolwencilo-zakopane.pl/) mozna sprawdzic ze matura -
    rocznik 64.
    A pierwszy motorower (Simson SR2) dostalem od Dziadka na 12. urodziny!
    Swoja droga to mile ze mnie tak "nisko" oceniles ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 45. Data: 2009-04-05 19:29:54
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Ireneusz Dyła pisze:
    ...>8
    > Bo Ty masz dar. Wiekszość ropoznaje kretynów
    > dopiero na zdjęciach...RTG ;-)

    Zarty zartami :)
    Nie zdarza Ci sie ze po paru sekundach widzisz ze "to auto" lepiej
    omijac z daleka? Zwlacza jesli objechales je w korku i ono sie
    "usadowilo" potem tuz za Toba?
    W takim przypadku odrazu wyobrazam scenie jak taki d..k sie tlumaczy po
    potraceniu Cie "bo ten motocykl wjechal przede mnie 3 skrzyzowania
    wczesniej wiec nie mial prawa tu byc!"
    Zreszta agresywnych dupkow chyba tez natychmiast wyczuwasz, inaczej
    pewnie tego bys nie mial juz okazji napisac :(

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 46. Data: 2009-04-05 21:00:02
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Terror" <t...@s...scigacz.pl> wrote in message
    oft.com...

    > dajcie jej/jemu spokój. Nie kazdy moze zaakceptowac korki z Nieporetu do
    > Wawy i frustracja wylewa sie uszami.

    TY WIESZ COS WIECEJ. Ktos z sikacza? ;)

    PeeS Sluzbowa stopke Ci zezarlo. Bedzie nagana.

  • 47. Data: 2009-04-06 06:14:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Hanna napisał(a):
    > Tak, tak jestem stara, zakompleksiona, a w ogóle o nieśmiałym facetem, ale nie
    > ustapię.

    Ej, chlopaki, ona chce zeby ja jakis motonita puknal i tyle. Moze Kuczu
    bo ma harleja. A ja to pedal jestem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 48. Data: 2009-04-06 07:58:59
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ej, chlopaki, ona chce zeby ja jakis motonita puknal i tyle. Moze Kuczu
    > bo ma harleja. A ja to pedal jestem.

    Jeb sie. Nie bede pukal jakies podstarzalej frustratki w Padzero.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 49. Data: 2009-04-06 08:10:05
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Jeb sie. Nie bede pukal jakies podstarzalej frustratki w Padzero.

    Nawet jeśli jej stary, co niedawno kojfnął na marskość wątroby, zostawił
    jej 0,5 ha pomidorów pod szkłem i lumpeks w powiecie?

    --

    pozdr
    pj

  • 50. Data: 2009-04-06 08:31:54
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > Nawet jeśli jej stary, co niedawno kojfnął na marskość wątroby, zostawił
    > jej 0,5 ha pomidorów pod szkłem i lumpeks w powiecie?

    Gdyby jej stary Harleya zostawil to moze...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!