  • Data: 2014-12-18 20:34:39
    Temat: Re: Pasy niewyznaczone ... pierwszeństwo ma ten z prawej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-18 20:24, xyz wrote:

    > Kultura kulturą ale są przepisy według których jedzie się prosto przy
    > prawej krawędzi.

    Ok. To rozumiem. Ale nie to, że ktoś omija uprzejmych, robi bydło na
    skrzyżowaniu blokując tych, którym tamci ustąpili, na końcu wyprzedza
    gdzie niewolno i twierdzi, że on jedzie prawidłowo, a inni łamią
    przepisy. Zresztą sam napisałem, że ciekawy jestem, od razu położyć uszy
    po sobie, w myśl zasady, że mając miękie serce trzeba mieć twardą dupę;)

    > Kulturę lepiej okazać w inny sposób np. dając możliwość włączenia się do
    > ruchu czy zatrzymując przed
    > przejściem dla pieszych, nie jeżdżąc na zderzaku itd itp ... tyle by
    > wystarczyło.

    A tu się nie zgadzam. Mimo wszystko, wszyscy tak robią, wielu korzysta,
    a jeszcze nie widziałem, żeby ktoś coś stracił, bo wyprzedzenie przez
    kogoś nie traktuje jako ujmy na honorze.

    Shrek.