-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Jankol" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <m6na6u$4a9$1@node2.news.atman.pl>
<5491772c$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
<m6soiu$s61$1@node2.news.atman.pl>
<5492236f$0$2646$65785112@news.neostrada.pl>
<m6tqdf$tna$2@node2.news.atman.pl>
<54929a2f$0$2660$65785112@news.neostrada.pl>
<m6v7b9$e77$3@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <m6v7b9$e77$3@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Pasy niewyznaczone.
Date: Fri, 19 Dec 2014 01:43:08 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 34
Message-ID: <549374af$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-212-22.static.espol.com.pl
X-Trace: 1418949807 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2146 94.229.212.22:1120
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552546
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:m6v7b9$e77$3@node2.news.atman.pl...
> On 2014-12-18 10:10, Jankol wrote:
>
>> i w sytuacji, gdy nie wiadomo który kończy się, bo jest zwężenie jezdni
>> i dalej tylko jeden pas ruchu.
>> Wg mnie należy wtedy stosować art. 25.3 pierwszeństwo z prawej.
>
> Wg mnie artykuł o zmianie pasa jest "wyższy".
Nie jest ani "wyższy", ani "niższy", jest tak samo ważny jak art. 25.3.
W sytuacji z wątku stosuje się art. 25.3, bo taka jest sytuacja drogowa.
Gdyby kierowca z prawego pasa sam zdecydował się zmienić pas,
wcześniej nim znalazł się przy zwężeniu, to musiałby ustąpić, bo zmienia pas.
> I chyba znam już
> rozwiązanie - Jak stwiedził Czesław "zawsze kończy się lewy" bo tak i
> już - bez sensu, ale prosto i elegancko;)
> Shrek.
Sens jest, bo gdy dwa pasy przechodzą w jeden, tak jak w wątku,
to bez sensu jest urywanie pasa dla tych co jadą zgodnie z wymaganiem
PoRD, czyli mozliwie blisko prawej strony jezdni.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.14 06:31 Shrek
- 19.12.14 08:20 szerszen
- 19.12.14 09:45 m
- 19.12.14 10:00 Czesław Wiśniak
- 19.12.14 13:25 J.F.
- 19.12.14 14:14 szerszen
- 19.12.14 16:39 J.F.
- 19.12.14 14:30 Jankol
- 19.12.14 18:22 Tom N
- 19.12.14 19:17 Shrek
- 19.12.14 19:21 Shrek
- 19.12.14 19:44 J.F.
- 19.12.14 20:01 Shrek
- 19.12.14 20:31 J.F.
- 19.12.14 22:00 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=