  • Data: 2010-06-18 14:07:40
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-18 13:10, Katanka pisze:

    > W aucie za prawie 120k :)

    Nie będę się spierał ale widywałem samochody za podobną kwotę również
    bez skóry. A druga sprawa, jak już ktoś napisał, nie każdy lubi skórę.

    > Plastiki jak plastiki.

    Jak się marzy skórzana tapicerka to trzeba z czegoś zrezygnować,
    ewentualnie dopłacić, ewentualnie kupić coś tańszego wybór jest.

    > Własnie nie, byłem napalony na CC juz dawno, bo z zewnatrz mi się
    > podobał bardzo.

    To tłumaczy pewien wzrost oczekiwań. Przy takiej kwocie każdy pragnie
    czegoś bardziej wyjątkowego:)

    > CD, radia jak i karty (chyba SD). W ogóle nie miały dzwięku, tylko
    > pierdziały.

    To musiało być coś popsute. Jak na mój gust grało to ponad przeciętnie
    jak na fabryczny zestaw.

    > Z zewnatrz auto śliczne, w środku kompletne bez duszy i z średnimi
    > materiałami (patenty schowkowe za to fajne). Jeździłem Laguną Coupe
    > wartą mniej niż ten Passat i Laguna wygląda i prowadzi się jak auto dwie
    > klasy wyżej. Nie mówie o zwykłej Lagunie w topowej wersji, tam się
    > siedziało jakbyś był królem, a auto kosztowało też w tej okolicy. No i
    > dla porównania citren C5, przy nim Passat to popierdółka :) Czyli jednym
    > złowem płacimy za znaczek VW :(

    Chyba nieco upraszczasz. Zresztą francuzy są tańsze. Za znaczek to płaci
    się jak chciałbyś 4 kółka na grilu:) VW to auto dla ludu, może nie
    koniecznie z tej strony odry ale jednak dla ludu.

    A.