  • 11. Data: 2010-11-29 20:02:22
    Temat: Re: Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisal w wiadomosci
    news:id0dh0$92d$1@news.onet.pl...
    > 2010-11-29 15:23:28 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)

    > Tez dolaczam do zapytania. Gdzies ostatnio w TVpudle robili test tego.
    > Zaledwie jeden pasek per kolo wystarczyl aby pojechac tam gdzie opona
    > sobie nie radzila. Natomiast mam watpliwosci co do jazdy takim
    > wynalazkiem po asflacie -- chwila moment i po paskach IMHO.

    tylko z tym (jak i z lancuchami) po asfalcie sie nie jezdzi.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2010-11-29 20:10:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Nov 2010 18:01:37 +0100, RadekNet wrote:
    >To nie takie proste ;) Dobre zimowki pomoga na 1-2 dni, kiedy to cos na
    >drodze przypomina snieg. Potem sie robi lodowo-sniegowa (z przewaga na
    >lodowa) powloka.

    Jak gorka mala to dobre zimowki pomoga :-)

    Kupisz odsniezarke to powloki nie bedzie :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-11-29 20:53:42
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.11.2010 17:00, Yogi(n) pisze:
> [...]
    elated

    > Cóz, mam od zeszlej zimy - uzywalem raz, dziala. Ale bezproblemowe
    > zalozenie - czytaj odpowiednie naciagniecie, zwlaszcza przez kobiete,
    > mozesz miedzy bajki wlozyc. Jezeli dla siebie, a nie jestes komputerowym
    > geekirm i troche pary w lapie masz, to bierz, nie zawiedziesz sie.
    > Jezeli zas pompujac kolo w rowerze dostajesz zadyszki, to sobie podaruj ;)
    > W zasadzie, kupienie "trytek" w odpowiednim rozmiarze da podobny efekt -
    > tez bedzie ciezko dociagnac, ale efekt/funkcjonalnosc porównywalne.

    A da sie je potem zdjac i uzyc ponownie? ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 14. Data: 2010-11-29 20:56:17
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.11.2010 20:10, J.F. pisze:

    > Jak gorka mala to dobre zimowki pomoga :-)

    Wczoraj na Octavii nie pomogly, dzis niektorym sie udalo na calorocznych
    wjechac .. jutro zapewne nikt nie wjedzie ... loteria.

    > Kupisz odsniezarke to powloki nie bedzie :-)

    Taaaa ;) Moze od razu zmienie samochod na prawdziwe 4x4? ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 15. Data: 2010-11-29 21:32:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisal w wiadomosci

    > A da sie je potem zdjac i uzyc ponownie? ;)

    Tak, o ile wczesniej odpowiednio dociagnales ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 16. Data: 2010-11-30 10:27:59
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-29 16:33:17 J.F.

    > No wiesz - guma z opony wytrzymuje na asfalcie
    > kilkadziesiat milionow obrotow :-)

    OK, ale guma jest z jednego kawalka i jest gladka.
    Tutaj na paski dzialaja duzo wieksze sily, nie
    wspominajac o tym, ze maja zapiecia.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 17. Data: 2010-11-30 10:32:53
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-29 17:03:13 Yogi(n)

    > kilka, kilkanascie kilometrów wytrzymuja
    > - o ile je dobrze naciagniesz

    Skoro tak, to git.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 18. Data: 2010-11-30 14:09:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    RadekNet (www.rejsy-czartery.com) napisał(a):
    > Zastanawiam sie czy lepiej kupic tradycyjne lancuchy czy moze paski
    > sniegowe put&go?
    Te paski to to chyba lepszy patent od łańcuchów. W razie problemów czy
    to śnieg czy błoto, to zakładasz dwa, trzy i można wyjechać.
    Już zamówiłem dla siebie, może jeszcze w tym tygodniu przyjdą to je
    przetestuje.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2010-11-30 14:23:25
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 14:09:25 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Już zamówiłem dla siebie, może jeszcze w tym tygodniu przyjdą to je
    > przetestuje.

    To daja znaka jak to działa - sam jestem zainteresowany kupnem tego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 20. Data: 2010-11-30 16:04:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Seba napisał(a):
    > To daja znaka jak to działa - sam jestem zainteresowany kupnem tego.
    Jasne :)
    Ja jeszcze patrze pod kontem okresów miedzy zimami.
    Trochę wędkuje i czasami zdarza mi sie nieodwracalnie wpierniczyć w
    takie błoto gdzies na zadupiach, że załapywałem panikę ;)
    Mam nadzieję że te paski będą trochę pomocne w takich sytuacjach.
    --
    Krzysiek