  • 61. Data: 2020-05-21 21:47:09
    Temat: Re: Pasjonat młotosportu
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Zabójstwo drogowe podpada ?

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,259651
    22,to-zabojstwo-drogowe-prokuratura-zaostrza-zarzuty
    -dla-sprawcy.html

    Ubezpieczenie i prokurator grają w jednej drużynie. Jest szansa na długą i owocną
    odsiadkę.

  • 62. Data: 2020-05-22 18:45:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-21 21:18, WS wrote:
> [...]
    niaki-walcza-o-zycie-kierowca-z-zarzutami-nie-trafi-
    do-aresztu-4567481

    > Przedpisca przesadza ;)
    > Regres jest mozliwy tylko w przypadkach wymienionych w ustawie, razacego naruszenia
    przepisow tam nie ma... chyba, ze kasta uzna, ze podchodzi to pod umyslne wyrzadzenie
    szkody ;), a wszystkiego sie mozna po nich spodziewac :(

    Ale on chce prawo zmieniać. Chce by był regres. By OC było podatkiem a
    nie ubezpieczeniem.

  • 63. Data: 2020-05-25 09:13:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kie
    rowca/news-straz-miejska-jest-niewiele-warta,nId,320
    8243
    Potwierdzam!

    -----
    > Ja akurat dostałem w drugą stronę - pytanie komu 9 miesięcy temu powierzyłem
    samochód, bo stanął jak pizda właśnie za blisko

  • 64. Data: 2020-05-25 10:20:22
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Ziew.

    https://youtu.be/3ohdfqUMDF0

    Apka i pozamiatane. Ja wiem Bolanda tu niedasie ;-)

  • 65. Data: 2020-05-25 14:05:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-21 o 21:18, WS pisze:

> [...]
    przepisow tam nie ma... chyba, ze kasta uzna, ze podchodzi to pod umyslne wyrzadzenie
    szkody ;), a wszystkiego sie mozna po nich spodziewac :(

    "Ubezpieczyciele nie mogą sami decydować, kiedy skorzystają z tego typu
    roszczeń. Kwestia ta jest szczegółowo uregulowana w Ustawie z dnia 22
    maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu
    Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (patrz:
    art. 43 ustawy). Czytamy w niej, że regres stosowany jest w sytuacjach,
    w których kierującemu pojazdem można przypisać winę w stopniu rażącym i
    nie ulegającym wątpliwości"

    T.