    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pasat B5FL 2003 ALT - błędy na klimie.
    Date: Fri, 18 Nov 2016 13:15:38 +0100

    > Kurwa nie mam siły do tego forum. Weszedłem na regualmin, nie przeczytawszy
    > go do końca doszedłem do następnego odnośnika w którym jest nastepny
    > regulamin, tym razem .... dla nowych użykowników. Kurwa jakiś totalny zjeb
    > musiał być adminem tego forum, a jego pasją musiało być chyba wymyślanie
    > regulaminów.....

    Problemem będą te siłowniczki:

    http://a4-klub.pl/index.php?/topic/202222-naprawa-or
    az-czyszczenie-silniczkow-silownikow-klap-klimatroni
    ka/

    ...tylko nie wiem jak się do nich dostać. Chciałem tam zadać to pytanie tam, ale
    kurwa się nie da przez te ichniejsze regulaminy ... Paranoja jakaś .... MIałem kiedyś
    konto na Pol.squad czy jakoś tak, i nigdy nie zapodałem tam ani jednego posta, bo ta
    polówka nigdy mi się nie zepsuła, na tyle żeby sam nie potrafił jej naprawić. Nie
    było tam niczego ani klimy, ani wspomagania i był śiwęty spokój .

    Endriu