  • Data: 2020-02-15 11:12:28
    Temat: Re: Partycja odzyskiwania
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5e453aaf$0$559$6...@n...neostrada.pl

    > Nie potrafi, ale 2C jest możliwe. (wówczas jest błąd)

    Mógłbyś wyjaśnić jak jest możliwe i na czym polega błąd?

    > Korzyścią jest eliminacja masy zmartwień.

    Żyłem w przeświadczeniu że tylko goła instalacja to brak problemów.

    > Do samego WXP nie jest potrzebny EasyBCD.
    >
    > Do koegzystencji W10-WXP może być użyteczny EasyBCD.
    >
    > BCD dotyczy W10 itp. WXP opiera się o boot.ini, ale
    > gdy na jednym dysku jest W10_i_WXP -- EasyBCD jest
    > przydatny także do WXP, gdy WXP startuje poprzez ;) W10.

    Może być potrzebny, ale nie musi. Musi być gdy dodamy do tego tandemu
    (10+XP) Linuksa i oczywiście o ile istnieje potrzeba korzystania z
    windowsowego menadżera rozruchu.

    > W98 to WinDOS. Instalujesz DOS (programem sys.com
    > itp.) a resztę po prostu kopiujesz plik po pliku.

    98 podobnie jak późniejsze wersje Windows  ma graficzny instalator.
    Różnica miedzy nimi w tym że nie toleruje na dysku innych innych
    partycji niż systemowa "C".

    > Masy rzeczy nie osiągniesz poprzez WXP, choć
    > sprzęt pociągnie także WXP. Nawet wtedy, gdy
    > bezpośrednie instalowanie WXP byłoby trudne,
    > możliwe bywa instalowanie WXP na virtualkach...

    > Nie doinstalowuję.

    > Czyli nie panujesz nad narzędziami?...
    >
    > MBR (kod maszynowy, tablicę partycji i drobiazgi)
    > naprawi chyba każdy partycjoner, o ile jest
    > rzeczywiście partycjonerem...

    Nikt nie panuje. W akcie desperacji oddałem nawet kompa do serwisu,.
    Serwisant rozłożył ręce i zalecił wymianę dysku..  Nie wierzysz? -
    wypróbuj taka metodę - zainstaluj win i Linucha i wypróbuj spod Win
    konsolowe metody naprawy   "fixboot, fixmbr", a będziesz miał dużą
    szansę aby zapoznać się z tym co dla mnie oczywiste a spekulujesz że
    niemożliwe.