  • 51. Data: 2013-08-28 10:32:33
    Temat: Re: Partia Kierowc?w
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Aug 2013, masti wrote:

> [...]
    [...]

    > Pomijając już to, że obecnie nie buduje się autostrad łopatami

    Ale to jest metoda na zwalczenie jednego z trudniejszych
    do opanowania problemow państwa: rozkłada szarą strefę na
    łopatki.
    Tyle, że ówczesny bezrobotny nie miał swojego auta, żeby z budowy
    uciec po południu na "prawdziwą robotę" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2013-08-28 10:37:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Aug 2013 10:32:33 +0200 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news napisał:

    > [...]
    >
    > Ale to jest metoda na zwalczenie jednego z trudniejszych
    > do opanowania problemow państwa: rozkłada szarą strefę na łopatki.

    Tyle, że wymaga dodrukowania ogromnych ilości pieniędzy, żeby zapłacić za
    nikomu niepotrzebną robotę. Co odbije się za chwilę.

    > Tyle, że ówczesny bezrobotny nie miał swojego auta, żeby z budowy
    > uciec po południu na "prawdziwą robotę" :>

    nie mówiąc już o kradzieżach czy braku jakości.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2013-08-28 10:40:25
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 28 August 2013 10:32:33 UTC+2, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Ale to jest metoda na zwalczenie jednego z trudniejszych
    > do opanowania problemow pa�stwa: rozk�ada szar� stref� na
    > �opatki.
    >
    > Tyle, �e �wczesny bezrobotny nie mia� swojego auta, �eby z budowy
    > uciec po po�udniu na "prawdziw� robot�" :>

    Naprawdę uważasz że osoba zmuszona do pracy, niewyszkolona, wykona ją tak samo dobrze
    jak wykwalifikowany robotnik?

    AdamK

  • 54. Data: 2013-08-28 11:09:08
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-28 10:10, masti pisze:

    > budowa autostrad miała wówczas dwa podłoża. Militarne i społeczne.
    > Podnoszenie kraju po kryzysie za cenę zaciągania niespłacalnych długów.

    Czyli dokładnie to, co teraz właśnie robimy - wide tocząca się w tej
    chwili dyskusja e Sejmie RP.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 55. Data: 2013-08-28 11:35:18
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WW wrote:

    > Uważasz, że ci, którzy teraz tam się dostają są lepsi?

    a gdzie to napisałem...

    jeśli to ja będę tym kto wejdzie to europarlamentu to wg mnie będzie
    najlepiej... :)

  • 56. Data: 2013-08-28 11:39:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Aug 2013 11:09:08 +0200 osobnik zwany WW napisał:

    > Czyli dokładnie to, co teraz właśnie robimy - wide tocząca się w tej
    > chwili dyskusja e Sejmie RP.

    nie zupełnie co innego. Bicie piany w sprawie obenych długów Polskich nie
    ma nic wspólnego z poziomem zadłużania (niejawnego) w III Rzeszy

  • 57. Data: 2013-08-28 16:01:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-27 22:33, Pawel O'Pajak wrote:

    > Z bardzo prostego powodu. Wszystkie partie (no moze poza NP) traktuja
    > posiadaczy samochodow, czyli wiekszosc, jak dojne krowy. Partia, ktora
    > zaproponuje cos innego ma szanse sie przebic, bo wielu ludzi nudzi
    > nieustanny mecz PO<>PiS. Przypomina to mecz wlasnie, bo jedni kibicuja
    > PO, inni PiS, a nikt nie potrafi... uzasadnic dlaczego. Roznic miedzy
    > nimi nie ma istotnych, a ze sie nie lubia, to ich problem.
    > W kazdym razie partia, ktora skupi sie na lobbowaniu na rzecz kierowcow,
    > ma szanse pozyskac ich glosy wlasnie dlatego, ze wspomniany mecz jej nie
> [...]

    Dotąd wszystko w porządku.

    > A czemu po dojsciu do wladzy mialaby sie nie upodobnic do
    > obecnej bandy? Z prostego powodu - zniknelaby wtedy, ustalby jedyny
    > powod jej istnienia.

    A bo to jedna partia była, co wyskoczyła z popularnością a potem słuch
    po niej zaginął. No i pomijasz jedną rzecz - naobiecywaliby a potem
    okazałoby się, że się nie da bo przepisy, koalicjant, unia, konwencja
    wiedeńska i zwyczajny brak kasy. No i co? Zdaliby sobie sprawę, że i tak
    są na jedną kadencję. Resztę dopowiedz sobie sam...

    > Tyle teorii, a ze ludzie lubia byc dojeni, to praktyka jest jaka jest.

    Praktyka jest taka, że obietnic wyborczych się nie spełnia. Nawet chyba
    wyrok sądu jest, że to takie puste gadanie;)

    Shrek

  • 58. Data: 2013-08-28 16:03:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-28 00:25, Pawel O'Pajak wrote:

    > Powitanko,

    > W przypadku
    > partii kierowcow grozba przegranej w nastepnych wyborach jest wiec
    > realna jak w zadnej innej.

    Jest prawie pewna. Więc skoro jesteśmy na jedną kadencję, to naturalną
    konsekwencją jest "teraz kurwa my".

    Shrek

  • 59. Data: 2013-08-28 16:48:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Ale postawiony problem to:
    > "zbyt duza ilosc samochodów."

    Też, ale nie tylko.

    > wiec jezeli ktos da szrot na złom a kupi coś nowszego to liczby samochodów
    > nie zmieni. bo ten nowsze zapenwe tez sprowadzi z zagranicy.

    I znowu nie przejdzie przeglądu.
    Po którymś razie mu sie znudzi i albo nie będzie miał kasy na następny, albo
    kupi nowego Matiza.

    > A tak poza tym, to mam wrażenie, ze demonizujesz starsze samochody.

    Nie demonizuję, tylko podsumowuję fakty o nich.
    Sam mam w rodzinie dwa starsze, a powoli już nawet trzy...

  • 60. Data: 2013-08-28 17:14:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Aug 2013, masti wrote:

    > Tyle, że wymaga dodrukowania ogromnych ilości pieniędzy, żeby zapłacić za
    > nikomu niepotrzebną robotę.

    Nie trzeba ich dodrukowywać za to na zasiłki dla bezrobotnych.
    Zdaje się nie pisałem żeby jakieś kokosy płacili na "robotach".

    pzdr, Gotfryd