  • Data: 2013-08-28 10:10:00
    Temat: Re: Partia Kierowc?w
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 28 Aug 2013 09:19:40 +0200 osobnik zwany WW napisał:

    > Hitler odbudowę Niemiec zaczął o budowania autostrad. W ciągu kilku lat
    > Niemcy z jednego z najbiedniejszych krajów Europu stały się potęgą,
    > która kontrolowała całą Europę. Na osiągnięcie tego samego obecnie.,
    > Niemcy potrzebowali 60 lat.

    budowa autostrad miała wówczas dwa podłoża. Militarne i społeczne.
    Podnoszenie kraju po kryzysie za cenę zaciągania niespłacalnych długów.
    Dlatego konieczna była wojna by skądś wziąć kasę na to co robiono. Jakoś
    miłosnicy zapominają, że Hitler zrobił też numer powtórzony potem prze
    komuchów w PRL: przedpłaty na samochody, z których budowano sprzęt dla
    wojska a przedłacający mogli sobie "swoje" obejrzeć na paradach
    wojskowych. Pomijając już to, że obecnie nie buduje się autostrad łopatami
    i niewykwalifikowamni robotnicy nie sa potrzebni.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?