  • 11. Data: 2010-05-20 13:50:33
    Temat: Re: Parkowanie skuterka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SET pisze:

    > Nie mogę kolesia trafić żeby kulturalnie pogadać na temat zajmowania miejsca
    > na 1,5 samochodu takim maleństwem. W celu unaocznienia sytuacji mam fotkę

    Jakie półtora?

    > delikwenta.
    > http://yfrog.com/7h1004340mj

    No i w czym problem? Jak byś chciał, żeby parkował - na trawniku?

    > Tak wiem parkuje zgodnie z prawem ale czy zgodnie ze zdrowym rozsądkiem to
    > już pewny nie jestem:(

    Niniejszym możesz nabrać pewności. Tak się prawidłowo parkuje jednoślady.

  • 12. Data: 2010-05-20 14:18:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-20 07:44, SET pisze:
    > Tak wiem parkuje zgodnie z prawem ale czy zgodnie ze zdrowym rozsądkiem to
    > już pewny nie jestem:(
    Oj już nie marudź, tylko też kup sobie skuter i będziecie się mieścić na
    jednym stanowisku :-)

    Maciek

  • 13. Data: 2010-05-20 14:47:03
    Od: Dusha <d...@g...pl>

    zumaszedszyjmiedwieżonok pisze:
    > biłaem pod blikiem dwóch takich samych.
    > W nocyh z kumplem przenieśliśmy narencznie skuterki w krzaki i skończyłosie

    Potem pobawiliście sie końcówkami i było fajnie, co?!

  • 14. Data: 2010-05-20 19:47:50
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Tak wiem parkuje zgodnie z prawem ale czy zgodnie ze zdrowym rozsądkiem to
    > już pewny nie jestem:(

    Swoją drogą nie boi się, że mu tego skuterka ukradną? O ile kradzież
    samochodu to większe przedsięwzięcie, szczególnie "na lawetę", to skuterek
    można nawet do kombiaka wrzucić... A popyt na części jest.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 15. Data: 2010-05-20 21:11:53
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 May 2010 16:10:57 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Dlaczego
    > mialbym sobie utrudniac zycie i przeciskac sie pomiedzy samochodami jesli
    > mam takie samo prawo do tego miejsca jak kierowca samochodu?

    IMO lekko przesadzasz (chociaż nadmienię oczywiście, iż nie wiem jaką
    masz sytuację parkingową pod swoim miejscem zamieszkania).
    IMO po to m.in. się ma i używa motocykla, żeby w jak najmniejszym
    stopniu kolidować ze 'standardowym' ruchem samochodowym.
    Ja swojego parkuję na codzień na parkingu strzeżonym. Jednkaże jak
    stawiam go chwilowo/przejściowo/całonocnie pod domem to nie blokuję
    miejsca sąsiadom parkującym pod blokiem - po prostu stawiam go tam,
    gdzie najmniej koliduje w codziennym ruchu lokalnym
    (samochodowo-pieszym) - czyli najczęściej jest to pod samymi schodami
    przed klatką schodową :). Oczywiscie poruszyłem ten temat z sąsiadami -
    wszyscy są usatysfakcjonowani z takiego rozwiązania, a przecież o to
    chodzi.

    PS. Co sygnaturka Ci się zepsuła.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 16. Data: 2010-05-21 10:26:43
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Seba" <s...@g...pl> wrote in message

    > IMO lekko przesadzasz (chociaż nadmienię oczywiście, iż nie wiem jaką
    > masz sytuację parkingową pod swoim miejscem zamieszkania).

    Wiec jak zaparkowalbys swoj motocykl w sytuacji przedstawionej na zdjeciu?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 17. Data: 2010-05-21 10:34:09
    Od: PaPi <...@...3>

    > Swoją drogą nie boi się, że mu tego skuterka ukradną? O ile kradzież
    > samochodu to większe przedsięwzięcie, szczególnie "na lawetę", to
    > skuterek można nawet do kombiaka wrzucić... A popyt na części jest.

    Do jakiego kombiaka wrzucisz skuter ?

  • 18. Data: 2010-05-21 11:13:25
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 18:26:43 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Wiec jak zaparkowalbys swoj motocykl w sytuacji przedstawionej na zdjeciu?

    Poszukałbym innego miejsca (koło kaltki schodowej, bloku, etc.), w
    którym nie przeszkadzałbym nadmiernie i tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 19. Data: 2010-05-21 11:42:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 11:13:25 +0200, Seba napisał(a):

    > Poszukałbym innego miejsca (koło kaltki schodowej, bloku, etc.), w
    > którym nie przeszkadzałbym nadmiernie i tyle.

    Nie sądzę żeby pojazd parkujący na parkingu przeszkadzał nadmiernie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 20. Data: 2010-05-21 13:37:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 11:42:14 +0200, MadMan napisał(a):

    > Nie sądzę żeby pojazd parkujący na parkingu przeszkadzał nadmiernie :)

    IMHO niepotrzenie zajmuje miejsce, na którym mógłby zaparkować samochód
    - o przeszkadzaniu mowy nie ma ;)

    I tylko tyle.

    --
    Pozdrawiam,