  • Data: 2017-10-30 21:36:50
    Temat: Re: Parkowanie na chodniku
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2017 o 19:36, Poldek pisze:

    > Jakie prawo?
    > Regulamin przytoczyłem. Podaj proszę cytat z właściwego prawa wyższego
    > rzędu.
    >
    > To, że "omijają" to może wynikać z tego, że widzą z daleka, że auto ma
    > plakietkę z abonamentem mieszkańca na cały rok, staje w tym samym
    > miejscu i już wiedzą od dawna, że nie ma sensu szukać za szybą biletu i
    > wczytywać się, jaka tan jest wydrukowana godzina.
    >
    > U siebie widzę, że są coraz bezczelniejsze próby stawiania samochodów,
    > gdzie się da i się nie da, aż w końcu przyjeżdża SM i się przejaśnia na
> [...]

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ1)
    z dnia 23 września 2013 r.

    Znak D-44 umieszcza się na wszystkich ulicach doprowadzających ruch do
    obszaru, na którym została ustalona
    strefa płatnego parkowania.
    W strefie oznakowanej znakiem D-44 miejsca dla postoju pojazdu
    samochodowego wyznacza się znakami pionowymi
    określonymi w pkt 5.2.18 oraz znakami poziomymi określonymi w załączniku
    nr 2 do rozporządzenia
    w: pkt 5.2.4, pkt 5.2.5, pkt 5.2.6 i pkt 5.2.9.2.

    --
    --- xyz