  • Data: 2014-12-08 18:26:49
    Temat: Re: Parking dla niepełnosprawnego - zmiany?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-08 12:14, Marcin N pisze:
    > W TV ruszyła kampania o zmianie przepisów dot. miejsc dla
    > niepełnosprawnych.
    >
    > http://www.kartaparkingowa.pl/
    >
    > Wszedłem na stronę i widzę - że jest w zasadzie po staremu.
    > Dalej nie mogę zaparkować na takim miejscu gdy mam pasażera ze złamaną
    > nogą, który porusza się o kulach.
    >
    > Za to wystarczy mieć kwitek za szybą i jesteśmy "kryci".
    > Szkoda.

    a czy ktoś weryfikuje ilość miejsc dla inwalidów? bo są miejsca gdzie
    podjeżdżam i zawsze koperty są zajęte (czyli powinno ich być więcej), a
    są takie, gdzie koperty cały czas stoją wolne (a są trzy wymalowane -
    taka strata miejsca, można by pozostawić jedną, z tego co obserwuję
    inwalidzi ruchowi nie są inwalidami umysłowymi i na dwóch kopertach
    często mieszczą trzy samochody pozostawiając sobie wystarczającą ilość
    miejsca)
    Moim zdaniem powinna być możliwość regulacji miejsc parkingowych (np.
    rada osiedla jest od tego żeby stwierdzić czy w kiosku na rogu można
    sprzedawać wódkę, mogliby oceniać czy w danym momencie nie ma za dużo/za
    mało miejsc dla inwalidów)

    Łukasz