  • Data: 2011-06-29 20:50:54
    Temat: Re: Parę słów o fotoradarach
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > A co mam odszczekiwać?
    > Wskazuję osobę, której powierzyłem samochód.
    >
    > Czego nie rozumiesz?

    Po co się odzywasz.
    Tego nie rozumiem.

    owszem ja napisałem "wskazać kierowcę"
    zamiast "osobę której się użyczyło w pojazd do
    używania lub kierowania"

    w ogóle, ośmieszyłem się kompletnie bo od biedy powinienem napisać, że
    "kierującego"
    - przecież kierowców są miliony i oni sobie mają ci kierowcy różne
    kategorie, jeżdżą w różnych państwach różnymi samochodami itp. itd.
    no ale tego litościwie mi nie wytknałes.

    gdybyś napisał od razu coś w stylu:
    "nie kierowcę tylko osobę której się użyczyło" zamiast "nie"
    to dyskusja nie zeszłaby na boczny tor.
    ale co tam widać wolisz ściemniać niż pojaśniać.

    a teraz zastanówmy się jaka jest np. dla mnie różnica czy mam wskazać
    "kierowcę" jak napisałem
    czy "osobę której użyczyłem"

    czy osoba wskazana przeze mnie (zakładając, że kierowała, bo na końcu
    łańcuszka zawsze taka będzie) może nie kłamiąc uniknąć kary (przypomina, za
    fotkę z FR) lub grzywny za odmowę wskazania kolejnej osoby z łańcuszka.