  • Data: 2011-06-28 00:26:22
    Temat: Re: Parę słów o fotoradarach
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-28 00:03, Tomasz Pyra pisze:
    > Ktoś życzliwy (pozdrawiam) znalazł gdzieś przez webowe bramki
    > mój poprzedni wątek o fotoradarach, odszukał mojego maila i
    > napisał mi kilka słów o ogólnej sytuacji fotoradarowej.

    I to poniżej to cytat życzliwego, czy co ?

    > No więc obecnie jest straszna sraczka pod względem gminnych
    > fotoradarów spowodowana ogromnymi brakami wpływów z fotoradarów
    > w gminnych budżetach....

    > Tu jeszcze tak dla przypomnienia:
    > http://www.youtube.com/watch?v=NkD0SiW_dTQ&t=3s
    >
    > I odpowiedź:
    > http://www.youtube.com/watch?v=qhsptzbjHiE&t=5s

    A to , to ładny strzał w ryja. Z rządzącymi tak już jest, że jak
    zapytasz o hasła z kampanii - nie bardzo wiedzą którędy spierdalać.

    Rządziły lewaki - ni huja nie zniesiono zakazu aborcji, nie
    zrobiono "refinansowania" antykoncepcji, nie wypierdolono
    kościoła z życia publicznego. Ba ! Powstała "KOMISJA" która
    ukradła więcej niż rządzący.

    Rządzili ci z prawej - nóż otwierał mi się w kieszeni (nie będę
    wymieniał), i "na złość mamie" zagłosowałem na PO (skoro ci z
    lewa i z prawa huja zrobili w tematach, którymi mnie przekonali ...

    Pozostaje tylko i wyłącznie (dla osób o moich poglądach)
    koalicja Palikota z Mikke.

    Czyżby znów czas szukać roboty poza PL ? Wyspy w Grecji już na
    sprzedaż ?

    Ale troszkę EOTuję i zasmradzam grupę polityką ...
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!