  • 1. Data: 2013-06-24 16:12:22
    Temat: Parę refleksji z Bobrowego
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Witam,

    VI edycja rajdu za nami. Było jak zwykle - wszyscy walczyli, a wygrał Sowa
    ;-)

    Trasa była krótsza niż rok temu, za to było więcej szutrów i kamienistych
    dróg a mniej asfaltu, ale generalnie dało się przejechać bez bólu. Widoki
    jak zwykle niezapomniane.

    "Ekologiczne" piwo sprowadzone w tym roku przez Cezarego waliło w dekiel
    jakoś znacznie mocniej, niż takie zwykłe ze sklepu, skutkiem czego wiele
    ekip cierpiało w niedzielę rano na silny ból głowy...

    Zadania na punktach były oczywiście tendencyjne ;-) A tak a propos, czy
    ktoś pamięta może, jak były punktowane te zadania? Bo mi wyszło, że było
    pięć zadań po 2 punkty i jedno za 4 (pierwsza pomoc), czyli razem 14, a w
    oficjalnej klasyfikacji jest punktów 15. Oczywiście domyślam się, że
    piętnasty punkt był do kupienia za łapówkę, tylko nie mogę dojść do tego,
    kiedy należało ją wręczyć ;-)

    No i najważniejsze: ogromne podziękowania dla Cezarego i Krzysztofa, że im
    się chciało po raz kolejny :-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,

  • 2. Data: 2013-06-24 20:17:03
    Temat: Re: Parę refleksji z Bobrowego
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 16:12:22 UTC+2 użytkownik Yorick napisał:
> [...]
    >
    > oficjalnej klasyfikacji jest punktów 15. Oczywiście domyślam się, że
    >
    > piętnasty punkt był do kupienia za łapówkę, tylko nie mogę dojść do tego,

    Było jak było, po co drążyć ;-)

    > No i najważniejsze: ogromne podziękowania dla Cezarego i Krzysztofa, że im
    >
    > się chciało po raz kolejny :-)

    Dołączam się :)

    --

    Łosiu