  • 1. Data: 2013-06-22 13:45:23
    Temat: Łożysko do koła 2RS czy ZZ?
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    Czołem,

    tak jak w temacie - pierścień uszczelniający (2RS) czy blaszki ochronne
    (ZZ)? W oryginale oczywiście nie było nic, ale nie mam ochoty babrać się
    ze smarami.

    Będzie w ogóle jakakolwiek różnica?

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 2. Data: 2013-06-22 18:26:57
    Temat: Re: Łożysko do koła 2RS czy ZZ?
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Ivam <f...@W...fm> wrote:

    >tak jak w temacie - pierścień uszczelniający (2RS) czy blaszki ochronne
    >(ZZ)? W oryginale oczywiście nie było nic, ale nie mam ochoty babrać się
    >ze smarami.

    Do kola 2RS jak znalazl;)

    >Będzie w ogóle jakakolwiek różnica?

    Czyste rece i dluzsze zycie.
    Lozysk;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2013-06-22 23:41:51
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-06-22 18:26, Jacot pisze:

    > Czyste rece i dluzsze zycie.
    > Lozysk;)

    Mi chodziło o różnice między 2RS (guma) a ZZ (blacha), a nie między
    zakrytymi a odkrytymi.

  • 4. Data: 2013-06-23 09:41:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-22 23:41, Ivam pisze:

    > Mi chodziło o różnice między 2RS (guma) a ZZ (blacha), a nie między
    > zakrytymi a odkrytymi.

    ZZ wytrzymuje wyzsze obroty. Do kola wystarczy 2RS.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2013-06-24 01:48:43
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Ivam <f...@W...fm> wrote:

    >Mi chodziło o różnice między 2RS (guma) a ZZ (blacha), a nie między
    >zakrytymi a odkrytymi.

    Toz przecie o tym mowie;)
    Roznica jest w stopniu uszczelnienia;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2013-06-24 22:33:41
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Kuczu napisał:

    > ZZ wytrzymuje wyzsze obroty. Do kola wystarczy 2RS.

    2RS wytrzymuje ciągłe zanurzenie - ZZ niekoniecznie...
    To mniej więcej tak jak porównywanie młotka z widelcem. Do różnych celów
    stworzone...

    Łożysko koła prędzej z wodą się spotka niż sto obrotów na sekundę
    osiągnie (o tysiącu nie ma rozmowy) - więc raczej 2RS.

    --
    Darek

  • 7. Data: 2013-06-25 17:06:32
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    > To mniej więcej tak jak porównywanie młotka z widelcem. Do różnych celów
    > stworzone...

    Wiem. Dlatego pytam, które lepsze, a nie po prostu zakładam tego co mam
    pod ręką.

    > Łożysko koła prędzej z wodą się spotka niż sto obrotów na sekundę
    > osiągnie (o tysiącu nie ma rozmowy) - więc raczej 2RS.

    OK, thx.